صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع عزاداران فاطمی در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان گفت: تجمع عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان، با تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: در نخستین روزهای نوروز 94 و لزوم تکریم و تعظیم این ایام پیگیری‌ها جهت فضاسازی […]

کد خبر : 15686 | 9:59 ق.ظ | ۲۸ اسفند , ۱۳۹۳

مهدوی12

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان گفت: تجمع عزاداران فاطمی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان، با تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: در نخستین روزهای نوروز 94 و لزوم تکریم و تعظیم این ایام پیگیری‌ها جهت فضاسازی مناسب شهر در کنار استقبال مطلوب از مسافران برای نیل به شعائر اسلامی و حفظ حرمت ایام سوگواری درصدد انجام و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط فرهنگی می‌باشیم تا این سال که تحویلش متبرک به نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س) است سالی با برکت و شکوهمند باشد.

به گزارش ایکنا وی تصریح کرد: برنامه‌های پیشنهادی جهت هماهنگی با دستگاه‌های فرهنگی شهر از جمله روابط عمومی شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان زیباسازی و دیگر دستگاه‌های متولی همچون ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان گفت: تولید و توزیع محصولات فرهنگی متناسب ویژه استفاده از مسافرین و عموم، فضاسازی در ورودی‌های شهرهای استان در قالب بنرهای از احادیث و پیام‌های فاطمی، هفت‌سین‌های میادین اصلی که با جلوه‌ای از نمادها و متبرک به اسم حضرت فاطمه(س)، فضاسازی محیطی شهر رشت با بنر و پوستر و سایر ابزارها و نمادهای تبلیغی با عنوان بهار فاطمی از برنامه‌های پیشنهادی در این ایام است.

حجت‌الاسلام مهدوی راه‌اندازی خیمه‌های فرهنگی و تبلیغی و بهار فاطمی همچون ایجاد غرفه‌های پرسش و پاسخ، نقاشی کودک، کتاب و محصولات فرهنگی، ارسال پیامک بهار فاطمی جهت‌دهی به هیئت‌های مذهبی برای راه‌اندازی ایستگاه صلواتی جهت خدمات و بخش نذورات مردمی برای مردم و مسافران نوروزی را از دیگر طرح‌های پیشنهادی عنوان کرد.

وی در پایان از تهیه منشور فاطمی جهت خط‌دهی کلی و جریان‌ساز اجتماع ویژه در روز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: تجمع عزاداران فاطمی همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان شهرداری رشت برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد