صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






«همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت» احیای گفتمان عدالت و خدمت‌گزاری است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: «همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت» احیای گفتمان عدالت و خدمتگزاری به مردم و به‌ویژه به نیازمندان است. آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار با جمعی از مدیران کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به اقشار محروم و نیازمند جامعه به‌ویژه مددجویان […]

کد خبر : 15732 | 9:18 ق.ظ | ۶ فروردین , ۱۳۹۴

آیت‌اله مختار امینیان

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: «همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت» احیای گفتمان عدالت و خدمتگزاری به مردم و به‌ویژه به نیازمندان است.

آیت‌الله محمدعلی امینیان در دیدار با جمعی از مدیران کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با تقدیر از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به اقشار محروم و نیازمند جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، اظهار داشت: کمیته امداد مولود اندیشه‌های ناب امام راحل و الهام گرفته از سیره و روش امامان معصوم(ع) در توجه به طبقه محروم جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمتگزاری به محرومان و نیازمندان یک توفیق مضاعفی است که خداوند سبحان به بندگان خوبش روزی می‌دهد، افزود: باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام امت همیشه دیگران را به رسیدگی به احوال فقرا و نیازمندان سفارش می‌فرمودند و ما نیز بر این معتقدیم که کار شما امدادگران بسیار خوب و باارزش است و ان‌شاءالله مورد قبول و عنایت باری‌تعالی قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم: آیت‌الله امینیان آغاز سال نو و تقارن آن با ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه(س) را  یک آغاز نیکو و پرثمر دانست و با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی، تصریح کرد: در این سال که متبرک به نام حضرت فاطمه(س) شده است ما خودمان را وقف امام زمان(عج) نموده‌ایم و هیچ چیز متعلق به ما نیست و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز وقف امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه امدادگران تحت ولایت امام عصر(عج) قرار دارند از سرپرست جدید کمیته امداد استان گیلان خواست تا  الگوهای ناب حضرت زهرا(س) در سبک زندگی اسلامی را در برنامه‌های توانمندساز این نهاد به‌عنوان یک اصل در جامعه مددجویی ترویج کنند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان “من به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) خوشبین هستم و عملکرد این نهاد بسیار خوب است” گفت: همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت، احیای گفتمان عدالت و خدمتگزاری به مردم و به‌ویژه به نیازمندان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد