صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت الله جنتی: نمونه های دشمنی آمریکا با ملت ایران برای همه خصوصا جوانان در 13 آبان یادآوری شود

همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم برگزار شد.دراین همایش آیت الله جنتی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی سخنانی گفت:باید کاری کنیم که از کاروان شهدا وصالحین عقب نمانیم.ایشان افزودند:فراموش نکنیم انقلاب اسلامی برای چه برپا شد وبهترین جوانان ما برای چه هدفی شهیدشدند. دبیرشورای نگهبان وجود فساد اداری را ناشی […]

کد خبر : 158 | 9:00 ق.ظ | ۲۶ مهر , ۱۳۹۱

همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در قم برگزار شد.دراین همایش آیت الله جنتی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی سخنانی گفت:باید کاری کنیم که از کاروان شهدا وصالحین عقب نمانیم.ایشان افزودند:فراموش نکنیم انقلاب اسلامی برای چه برپا شد وبهترین جوانان ما برای چه هدفی شهیدشدند.

دبیرشورای نگهبان وجود فساد اداری را ناشی از همین فراموشی دانست وادامه داد:فساد اداری ما را کلافه کرده ،یک شهروند خصوصا ایثارگر ،هیچ انتظاری ندارد که در ادارات ،او را معطل کنند یا از او رشوه بخواهند!!

ایشان افزودند:اگر این نظام بر سرپاست بخاطر تلاش عده ای انسان پاک ومخلص وبی توقع ودر رأس آن امام راحل ومقام معظم رهبری است.آیت الله جنتی از وجود برخی انحرافات اظهار تاسف کرد وافزود:چه افرادی از خارج وداخل دست دست هم داده اند تا نظام را تضعیف کنند،عده ای که درانقلاب زحمت کشیدند ولی الان بخاطر اغراض سیاسی وشاید حسادت مقابل رهبری ایستاده اند و می خواهند زیرکانه جایگاه ایشان را تضعیف کنندتا به خیال آنها قدرت خودشان افزایش پیدا کند.

وی نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی دانست که از خط امام ورهبری انحراف پیدا نکرده وفساد مالی وسیاسی درآن نبوده است.ایشان ضمن توصیه به حفظ ارزشها ی معنوی ،لحظه شناسی را از وظایف مهم این نهاد عنوان کرد وگفت:باید دشمن وفتنه های آنها را بشناسیم ودیگران را هم توجیه کنیم.

آیت الله جنتی با اشاره به زمزمه های ارتباط با آمریکا گفت: برخی می خواهند گره حل مشکلات را رابطه با آمریکا معرفی کنند در حالیکه دشمنی آمریکا با اسلام و مردم واضح است که آخرین نمونه را در هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) مشاهده کردیم. لذا باید در 13آبان برای همگان خصوصاً جوانان، نمونه های دشمنی آمریکا با ملت ایران و مسلمین یادآوری شود و اگر ما یک قدم بسوی آنها برداریم ما را برده خود خواهد ساخت.

آیت الله جنتی با اشاره به گرانی های موجود نیز گفت:خیلی ها که در مهار کردن گرانی مسئولیت دارند مقصرند. باید با انگیزه، عشق و اخلاص به جنگ مشکلات رفت، کشور ما کشور ثروتمندی است، چرا باید فقر وجود داشته باشد.

دبیر شورای نگهبان انقلاب اسلامی را مؤید به تأییدات الهی دانست و گفت: لطف و عنایت پروردگار تاکنون انقلاب اسلامی را یاری کرده و انشاء ا… یاری خواهد نمود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد