صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره «روز جمهوری اسلامی» در شهرستان رضوانشهر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی روز جمهوری اسلامی همزمان با دوازدهم فروردین ماه جاری در این شهرستان خبر داد. منصور هادی‌پور در گفت‌وگو با فارس، با گرامیداشت دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین ماه جاری جشنواره فرهنگی روز جمهوری اسلامی در مجتمع […]

کد خبر : 15846 | 11:56 ق.ظ | ۱۱ فروردین , ۱۳۹۴

جشنواره 43

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رضوانشهر از برگزاری جشنواره فرهنگی روز جمهوری اسلامی همزمان با دوازدهم فروردین ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

منصور هادی‌پور در گفت‌وگو با فارس، با گرامیداشت دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: 12 فروردین ماه جاری جشنواره فرهنگی روز جمهوری اسلامی در مجتمع تفریحی ـ اقامتی ـ ساحلی تازه‌آباد در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره مذکور را با همکاری اداره‌های میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری، فرمانداری، بخشداری مرکزی، شهرداری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و … اعلام کرد.

هادی‌پور به برگزاری برنامه‌های متنوع در جشنواره فرهنگی روز جمهوری ‌اسلامی در رضوانشهر اشاره کرد و افزود: ساز و سورنای محلی، لافندبازی، کشتی محلی، قیش‌بازی، طناب‌کشی و مراسم آیینی عروس‌گوله از جمله برنامه‌های اجرایی در جشنواره مذکور است.

دبیر ستاد اجرایی و هماهنگی خدمات سفر رضوانشهر با بیان اینکه در جشنواره فرهنگی روز جمهوری اسلامی به متولدان دوازدهم فروردین ماه سال 58 جوایزی اهداء می‌شود، تصریح کرد: پاسداشت روز جمهوری ‌اسلامی ایران و معرفی آداب و فرهنگ گذشته و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت گردشگران و شهروندان از اهداف برگزاری جشنواره مذکور در رضوانشهر است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد