صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیش از ۶۰۰ برنامه بزرگداشت هفته زن در گیلان اجرا می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از اجرای ۶۴۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در این استان خبر داد. ساحره میر سیدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا( سلام الله علیها ) اظهار کرد: امور بانوان استانداری گیلان با […]

کد خبر : 15981 | 8:23 ق.ظ | ۱۹ فروردین , ۱۳۹۴

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از اجرای ۶۴۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در این استان خبر داد.

ساحره میر سیدی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا( سلام الله علیها ) اظهار کرد: امور بانوان استانداری گیلان با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متنوعی همزمان با هفته زن تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه 645 برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی برای این ایام تدوین شده است گفت: برگزاری 10جشنواره، برپایی 40جشن، اجرای 54 مراسم تقدیر از بانوان، برپایی 67 نمایشگاه و 20 کارگاه آموزشی، فعالیت‌های علمی و اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های مهم هفته زن در گیلان است.

میر سیدی اذعان کرد: بانوان قشر بسیار تلاش‌گر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در جامعه هستند که مسئولان امر می‌باید برای رفاه بانوان و حل مشکلات شغلی آنها در استان توجه‌ ویژه‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول در ادامه به صبر و استقامت مادران شهدا و جانبازان اشاره و تصریح کرد: بانوان این مرز و بوم همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همپای مردان حضور پررنگی در جامعه داشته‌اند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مادران و همسران شهدا در پشت جبهه‌های نبرد با ایجاد روحیه و انگیزه در جوانان و با صبر و استقامت توانستند در مقابل دشمنان بایستند و پیروزی پایدار را برای کشور به ارمغان بیاورند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد