صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیشرفت و توسعه صنعت هسته‌ای کشور مهمترین عامل عقب‌نشینی غرب

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تیم هسته‌ای کشورمان از نظرات کارشناسی نهایت بهره را ببرد، گفت: دولت و ملت در جبهه واحد مقاومت در برابر نظام سلطه قرار دارند. سردار اصغر شکراللهی در جمع مردم شهرستان انزلی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، اظهار […]

کد خبر : 16046 | 12:41 ب.ظ | ۲۳ فروردین , ۱۳۹۴

سردار شکراللهی

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه تیم هسته‌ای کشورمان از نظرات کارشناسی نهایت بهره را ببرد، گفت: دولت و ملت در جبهه واحد مقاومت در برابر نظام سلطه قرار دارند.

سردار اصغر شکراللهی در جمع مردم شهرستان انزلی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5، اظهار داشت: نظام سلطه در مذاکرات هسته‌ای تسلیم اراده و ایستادگی ملت ایران شد.

وی با بیان اینکه هدف ایران از بهره‌گیری از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز بوده و هست، افزود: غربی‌ها با بهانیه‌جویی و بازی‌های سیاسی همواره اتهاماتی را وارد می‌کردند که سندیت نداشت.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) سپاه با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای با پشتوانه مردمی در مذاکرات شرکت می‌کند، گفت: این تیم باید برای تحقق تمامی حقوق مسلم ملت ایران تلاش کند.

به گزارش تسنیم: سردار شکراللهی با تأکید بر اینکه موفقیت‌های هسته‌ای کشورمان را مدیون خون مطهر شهدای هسته‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن با تلاش شهدای هسته‌ای امروز در برابر حقوق هسته‌ای ملت ایران تعظیم کرده است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها و آمریکایی‌ها تسلیم دانش هسته‌ای فرزندان ایران اسلامی شدند،  تصریح کرد: دانش هسته‌ای ایران کاملا بومی و نشأت گرفته از تخصص جوانان ایرانی بوده و به هیچ کشوری وابسته نیست.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) سپاه، با بیان اینکه مردم ایران هیچ اعتمادی به 1+5 ندارند، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه صنعت هسته‌ای کشور مهمترین عامل عقب‌نشینی غرب از تهدیدات و روی اوردن به دیپلماسی مذاکره بود.

سردار شکراللهی با تصریح بر اینکه تلاش دانشمندان و نخبگان هسته‌ای در مدت سال‌های گذشته تا به امروز بود که کشورهای 1+5 را به مذاکره هسته‌ای با ایران واداشت، افزود: باید قدردان زحمات شهدای هسته‌ای باشیم.

فرمانده مرکز عالی تربیت جهادی سیدالشهدا(ع) سپاه با اشاره به بیانیه لوزان، گفت: هنوز هیچ مسئله‌ای نهایی نشده و باید در توافق نهایی تمام مطالبات مردم ایران لحاظ شود.

سردار شکراللهی با ابراز اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای از نظرات کارشناسی نهایت بهره را ببرد، تأکید کرد: در سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان در جبهه واحد مقاومت و مبارزه با زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه قرار دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد