صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت تحقق می‌یابد

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق می شود، گفت: حل مشکلات اقتصادی در طول تحقق همدلی و همزبانی مردم و دولت قرار دارد. حجت‌الاسلام ولی‌رضا قربانی‌حق، مدیر حوزه علمیه فومن با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری […]

کد خبر : 16053 | 2:10 ب.ظ | ۲۴ فروردین , ۱۳۹۴

حجت‌الاسلام ولی‌رضا قربانی‌حق

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت محقق می شود، گفت: حل مشکلات اقتصادی در طول تحقق همدلی و همزبانی مردم و دولت قرار دارد.

حجت‌الاسلام ولی‌رضا قربانی‌حق، مدیر حوزه علمیه فومن با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال بر اساس ضروت‌ها و فضای حاکم در آن برهه زمانی اقدام به نامگذاری سال می نمایند.

وی با بیان اینکه همدلی و همزبانی در هر گروهی اعم از خانواده و جامعه موثر است، اضافه کرد: همدلی در پیشبرد کارها تاثیر بسزایی دارد، در آیات و روایات دینی خداوند به جدایی دل ها از یکدیگر هشدار داده است که فرصت نفوذ دشمنان را فراهم می کند.

حجت الاسلام قربانی حق همدلی و همزبانی دولت و ملت خلا و نیاز جامعه در شرایط کنونی دانست و افزود: هرگاه همدلی و یک زبانی در جامعه ای جاری باشد اختلافات داخلی کاهش می یابد دشمنان نیز اجازه تفرقه افکنی به خود نمی دهند.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه اختلافات موجب توقف پیشرفت کشور می شود، گفت: همدلی به عنوان یک فرهنگ اصیل اسلامی یک امر بسیار مهم و کارساز در پیشرفت هر کشور است که موجب تسریع دستیابی به اهداف می شود.

لزوم همدلی و همزبانی در جناح های سیاسی
حجت الاسلام قربانی حق با بیان اینکه مشکلات کشور ناشی از فرازونشیب های سیاسی متاثر از جناح  گیری ها است، گفت: اگر  همدلی و همزبانی در میان جناح های سیاسی وجود داشته باشد، با اتحاد خواهند توانست با تفرقه افکنان مقابله نمایند.

وی با تاکید برای اینکه نباید تحقق نامگذاری امسال در حد شعار باقی بماند، عنوان کرد: باید محورهای عملیاتی این مطالبه مورد بررسی قرار گیرد زیرا حل مشکلات اقتصادی در طول تحقق همدلی و همزبانی مردم و دولت قرار دارد، اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت وملت محقق می شود.

مدیر حوزه علمیه فومن در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین باید در گام اول با یکدیگر متحد باشند و دستاوردهای خود در جهت حل مشکلات را به گوش مردم برسانند تا نشاط عمومی و امیدواری در میان تمامی اقشار مردم ایجاد شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد