صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همدلی و همزبانی با شهدا تکریم آنهاست /مسئولان مسیر شهدا را ترک نکنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: تکریم شهدا از سوی مسئولان این است که با شهدا همدل و همزبان باشند و مسیر آنان را ترک نکنند. حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یاواره شهدای خیابان شهید رجایی که در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) رشت با تاکید بر […]

کد خبر : 16086 | 12:52 ب.ظ | ۲۹ فروردین , ۱۳۹۴

صفار هرندی11

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: تکریم شهدا از سوی مسئولان این است که با شهدا همدل و همزبان باشند و مسیر آنان را ترک نکنند.

حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم یاواره شهدای خیابان شهید رجایی که در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه) رشت با تاکید بر بازگویی حماسه‌های دفاع مقدس، گفت: خاطرات دفاع مقدس کمک می‌کند که فرزندان ما در نسل‌های بعدی با حماسه خو بگیرند و حماسی بار بیایند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران، شهادت را مکتب زندگی، هدایت کننده برای امروز و درسی برای آینده دانست و اظهار کرد: یادگاران روزهای حماسه و خون از نوعی سبک زندگی در دفاع مقدس حکایت می‌کنند که سربازان امام حسین(علیه السلام) را به ذهن تداعی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت مکتب مقاومت است چرا که در آن انسان‌هایی پرورش پیدا می‌کنند که تشر استکبار آنها را نمی‌ترساند.

وی ایستادگی و مقاومت را از آموزه‌های سیره شهد برشمرد و گفت: علت بروز جنگ تحمیلی ایجاد حکومت اسلامی در ایران برخلاف عرف حکومت‌های سکولار در جهان بود.

در دفاع مقدس آموختیم می‌شود برخلاف حرف ابرقدرت‌ها حرف زد

صفار هرندی، اذعان کرد: در دفاع مقدس آموختیم می‌شود برخلاف حرف ابرقدرت‌ها هم حرف زد ومقابل آنها ایستاد و بر همین اساس سبک زندگی جدیدی از نگاه به دنیا در انقلاب اسلامی ایران جاری شد.

وی با اشاره به ایستادگی کشور در موضوع فناوری هسته‌ای، گفت: به برخی که ناجوانمردانه می‌گویند کشور در موضوع انرژی هسته ای معطل شده است باید گفت این مسئله، کار یک یا دولت نبوده و از پیش از انقلاب آغاز شد و تنها در دولت‌های نهم و دهم اوج گرفت.

صفار هرندی، تاکید کرد: این ناجوانمردی است که عده‌ای پشت دولت سازندگی و اصلاحات سنگر بگیرند و دولت‌های نهم و دهم را متهم کنند که کشور را در مخمصه انداخته‌اند.

وی یادآور شد: از کنار فناوری هسته‌ای بسیاری از فناوری‌های دیگر در کشورتوسعه یافته که خوشبختانه اعلام نشده است چرا که دشمن نشان داده که در برابر رشد علم در کشور حساس است.

غرب از پیاده شدن نسخه انقلاب ایران در منطقه نارحت است

صفار هرندی، اضافه کرد: جریان خبیث غربی از اینکه نسخه انقلاب اسلامی ایران که محصول استقامت و پایداریست در کشورهای دیگر در حال پیاده شدن است، ناراحت است.

وی با اشاره به تناقض سیاست‌های غرب در برابر کشورهای مختلف، اظهار کرد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که در سوریه حکومت مشروع و قانونی را توسط هرزه‌های سیاسی و خوانخوار داعشی سرکوب می‌کنند و به مردم یمن اجازه نمی‌دهند حکومت مردمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مخالفت مذاکره نبوده‌ایم اما باید به مذاکره با غرب دل نبست، گفت: ریس جمهور ما در جمع مردم رشت گفت که همه جهان آمریکا و کنگره‌اش نیست و طرف ما 1+5 است.

صفار هرندی، تصریح کرد: در سال همدلی و همزبانی رئیس جمهور همان حرفی را می‌زند که مردم و شهدا می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: نگاهی به کشورهای همسایه نشان می‌دهد که دنیا تنها کشورهای 1+5 نیستند و جهانی که آمریکا سر رشته دار آن بود از مهار خارج شده است.

صفار هرندی، با اشاره به تاثیر معنوی انقلاب اسلامی در کشورهای همسایه، گفت: ما با تکیه بر موشک شاهد همزبانی در کشورهای اسلامی نیستیم بلکه نسخه مقاومت رزمندگان ایران در دفاع مقدس جواب داد و در لبنان پیاده شده و در عراق و سوریه و یمن در حال پیاده شدن است.

وی افزود: کاری که سردار سلیمانی کرده این است که پیام شهیدان را به رزمندگان آن سوی مرزهای ایران ابلاغ کرده است.

صفار هرندی، با بیان اینکه در دنیا اگر می‌خواهیم چیزی را به دست آوریم باید قدرتمند باشیم، گفت: باید دست خالی به مذاکرات نرویم. تعداد بالای سانترفیوژهای کشور و غنی‌سازی 20 درصد دست دیپلمات‌های ما را پر کرده است.

 وی تاکید کرد: تکریم شهدا از سوی مسئولان این است که با شهدا همدل و همزبان باشند و مسیر آنان را ترک نکنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد