صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد ارتحال امام(ره) گیلان/ اندیشه امام (ره) در دنیا درحال گسترش است

استاندار گیلان ۱۴ و ۱۵ خرداد را فرصت مناسبی برای پرداختن به اندیشه امام (ره) عنوان کرد و گفت: اندیشه امام (ره) و انقلاب اسلامی در دنیا در حال گسترش است. محمدعلی نجفی، ۳۰ فروردین در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان با گرامیداشت یاد و […]

کد خبر : 16104 | 2:45 ب.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۴

IMG_1492

استاندار گیلان ۱۴ و ۱۵ خرداد را فرصت مناسبی برای پرداختن به اندیشه امام (ره) عنوان کرد و گفت: اندیشه امام (ره) و انقلاب اسلامی در دنیا در حال گسترش است.

محمدعلی نجفی، ۳۰ فروردین در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) استان گیلان با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) و قدردانی از حضور پر شور و نشاط مردم گیلان در سفر رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: مردم در مقاطع مختلف نشان دادند با دولت‌های نظام اسلامی همدل هستند و این موضوع تاییدی بر نظام است.

وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره)، خاطرنشان کرد: مراسم مذکور فرصت مناسبی برای پرداختن به اندیشه امام (ره) و انقلاب اسلامی است.

استاندار گیلان به ترویج اندیشه امام (ره) در دنیا اشاره کرد و یادآور شد: نگه‌داری و هدایت انقلاب اسلامی در اندیشه امام (ره) حائز اهمیت است.

نجفی معماری امام (ره) در تکمیل انقلاب اسلامی را موثر دانست و اظهار کرد: امام (ره) عالمانه مردم را هدایت کرد و ملت را به میدان آورد.

استاندار گیلان به برگزاری سالگرد شهید ابوالحسن کریمی در نوروز امسال در شهرهای رشت و لاهیجان اشاره کرد و افزود: شهید کریمی یکی از ارکان انقلاب اسلامی در گیلان و مازندران بود.

وی با اشاره به اتفاق‌هایی که در کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای در حال وقوع است، بیان کرد: امسال اندیشه‌های امام (ره) باید تجلی بیشتری پیدا کند.

استاندار گیلان به نمایان کردن بخش مردمی در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه اشاره کرد و یادآور شد: دنیا باید بداند مردم با تمام وجود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و این امر نیازمند برنامه‌ریزی مسئولان است.

*تداوم انقلاب اسلامی بر پایه اعتماد مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشست از تشکیل ستاد و کمیته‌های ستاد ارتحال امام (ره) در گیلان خبر داد و افزود: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه مردمی برگزار می‌شوند.

محمد احمدی‌پور دستگاه‌ها را تسهیل‌کننده برگزاری مراسم در گیلان دانست و بیان کرد: مسئولان باید شرایط حضور مردم در مراسم، اعیاد و جشن‌ها را فراهم کنند.

IMG_1490

IMG_1503

IMG_1530






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد