صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله مطهری شهرستان رشت

نشست ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله مطهری شهرستان رشت،31 فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد. فرماندار رشت در این نشست، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و تقدیر از استقبال باشکوه مردم شهرستان رشت از رئیس جمهور گفت: شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید مطهری با سرمشق قرار دادن […]

کد خبر : 16138 | 11:36 ق.ظ | ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۴

IMG_0178

نشست ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت آیت الله مطهری شهرستان رشت،31 فروردین در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

فرماندار رشت در این نشست، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و تقدیر از استقبال باشکوه مردم شهرستان رشت از رئیس جمهور گفت: شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید مطهری با سرمشق قرار دادن سیره اهل بیت، رستگار شدند.

عیسی مهدوی، ولایت پذیری و بصیرت را دو ویژگی ممتاز آیت الله مطهری دانست و افزود: ایشان در دفاع از نظام و انقلاب مصمم و در راه کسب علم و معرفت خستگی ناپذیر بود.

وی نقش معلمان در تربیت جامعه را حیاتی خواند و اظهار داشت: رابطه با عالمان و معلمان، انسانها را از آسیبها حفظ می‌کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه مبارزه شهید مطهری با انحرافات جامعه بود، تصریح نمود: این شهید گرانقدر باتمام توان در برابر منافقان و گروه فرقان ایستاد تا به درجه رفیع شهادت رسید.

مهدوی، علمای دین را کشتی نجات جامعه دانست و گفت: تبعیت از مرجعیت و رهبری، انسان را از انحراف حفظ می‌کند.

کارشناس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه حسب دستور استاندار محترم ستاد بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت استاد مطهری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است، گفت: برنامه‌‌های فراوانی برای این ایام تدارک دیده شده که مهمترین آن برگزاری مراسمی در عصر روز 16 اردیبهشت با سخنرانی یکی از چهره‌های برجسته کشوری است.

محمود داداشی، فعال نمودن پایگاه های خبری، بهره برداری از ظرفیت جشن های ماه رجب به ویژه ولادت امیرالمومنین علی (ع)، تبلیغات محیطی، ساخت تیزر اطلاع رسانی و پخش آن از سیمای مرکز گیلان را از دیگر برنامه‌های این ستاد اعلام نمود و افزود: ارسال پیامک انبوه، فعال کردن وبسایت شورای هماهنگی و ادارات استان، چاپ ویژه‌نامه و… را از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت آیت لله مطهری است.

وی از همه مدیران و مسئولان حاضر در جلسه خواست تا مراسم و برنامه‌های اجرا شده در هفته معلم را مستند سازی و به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند تا در گزارش کار ستاد استفاده شود.

در این نشست مسئولین ادارات و سازمان‌ها، بخشداران و روسای دانشگاه‌های شهرستان رشت با ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود، نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

IMG_0170

IMG_0176

IMG_0183

IMG_0190

IMG_0191

IMG_0187

IMG_0180






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد