صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران اسلامی طلایه دار جبهه حق و ایمان است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: طلایه دار جبهه حق و ایمان ایران اسلامی است و فرماندهی جهان کفر و استکبار آمریکاست که این امر محصول قدرت یابی آمریکا طی جنگ های اول و دوم جهانی است. غلامرضا ملک علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با اشاره به نامگذاری امسال […]

کد خبر : 1616 | 10:36 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۲

http://gilan.isna.ir//Files/News/Image/13921/21065.jpg

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: طلایه دار جبهه حق و ایمان ایران اسلامی است و فرماندهی جهان کفر و استکبار آمریکاست که این امر محصول قدرت یابی آمریکا طی جنگ های اول و دوم جهانی است.

غلامرضا ملک علیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: تدبیر مقام معظم رهبری، خلق حماسه ای بزرگ به نام حماسه سیاسی است که بواسطه آن هم سطح مشارکت و حضور پرشور، پرنشاط و آگاهانه ملت در انتخابات حفظ و ارتقا یابد و ترفندها و توطئه های دشمن را در بطن خنثی کند به نحوی که حتی نظیر سال 88 به هشت ماه هم نرسد.

وی افزود: دنیای سرمایه داری به دلیل سیاست غلط و استعماری خود در مرحله فروپاشی اقتصادی است و در آینده نه چندان دور جمعیت اقتصادی و مشروعیت قدرت بین المللی خود را که متکی بر سرمایه و پول است از دست خواهد داد، در مقابل ایران اسلامی دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی از جمله نیروی انسانی متخصص و مستعد، منابع تامین کننده مواد خام و اولیه و پایه های پیشرفت است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان ادامه داد: در چند سال اخیر نیز به دلیل اتخاذهای شعارهای سال که محور پیشرفت اقتصادی بود، فرهنگ سازی شده و پیشرفت هایی داشتیم اما پیشرفت ویژه که ما را هم تراز پیشرفت های علمی کند نیازمند حماسه اقتصادی است.

ملک علیپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که آمریکا را مرکز توطئه علیه ملت ایران دانستند، گفت: جبهه اسلام و دشمنانش، جبهه حق و باطل و جبهه ایمان و کفر است، همانطور که امروز طلایه دار جبهه حق و ایمان ایران اسلامی است، فرماندهی جهان کفر و استکبار آمریکاست و این امر محصول قدرت یابی آمریکا در طی جنگ های اول و دوم جهانی و شکست رقبایش انگلیس و فرانسه و غیره و فروپاشی بلوک شرق به مسئولیت شوروی در سال 69 بدست آمده است.

وی تصریح کرد: امروز همه توطئه های دنیا علیه جهان مستضعفین، جهان اسلام و حتی رقبای نظام تک قطبی در آمریکا طراحی، مدیریت و اجرایی می شود ضمن اینکه ایران اسلامی ضمن برهم زدن نظم قدیم و به عنوان بزرگترین مانع جهان تک قطبی و نظم جدید استعماری به عنوان جلودار مبارزه با استکبار و استعمار جهانی است و این برای کشور قلدری چون آمریکا خیلی سنگین است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که یکی محورهای قابل توجه در بیانات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد فرایندی است یعنی اصلاح نظام اقتصادی تولید، توزیع و مصرف وظیفه نخبگان و دانشگاهیان، تعریف تئوریهای جدید مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی و تئوری و فرهنگسازی پیرامون سبک زندگی به عنوان دروازه ورودی موفقیت در اقتصاد مقاومتی است.

ملک علیپور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدا، دین، رهبری و مردم تشکیل شده است، گفت: آسیب هر یک از این سه پایه، آسیب نظام است و پایه های نظام که بلرزد فروپاشی نظام نزدیک خواهد بود.

وی افزود: در طول سالهای بعد از انقلاب مردم به واسطه حضور در صحنه های مختلف از جمله انتخابات همواره پشتیبان اصلی نظام و رهبری بوده و ریشه های دشمنان را خنثی کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان وجود بصیرت و روشن بینی ملت ایران را یکی از مولفه های قدرت نظام بیان کرد و افزود: حضور بیش از 80 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری 88 و حضور به موقع و انقلابی در فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین عرصه های حضور مردم است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد