صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نواختن زنگ «سپاس از معلم» در مدارس سما واحد رشت

  دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان از نواختن زنگ «سپاس از معلم» به مناسبت هفته معلم در مدارس سما واحد رشت خبر داد. علیرضا آزادبر عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم با تأکید به اینکه برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم باید در خور شأن و کرامت معلمان برگزار شود، اظهار کرد: فعالیت و مشارکت تمام […]

کد خبر : 16163 | 8:47 ق.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

  معلم 12

دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان از نواختن زنگ «سپاس از معلم» به مناسبت هفته معلم در مدارس سما واحد رشت خبر داد.

علیرضا آزادبر عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم با تأکید به اینکه برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم باید در خور شأن و کرامت معلمان برگزار شود، اظهار کرد: فعالیت و مشارکت تمام واحدهای آموزشی برای اجرای برنامه‌ها مناسب با شأن والای معلم در این هفته، مهم و اثربخش است.

معاون سما واحد رشت با بیان اینکه واحدهای آموزشی سما واحد رشت باید نام‌گذاری امسال را سرلوحه کار قرار دهند، گفت: در تبیین شعار امسال دولت و ملت، همدلی و همزبانی از نقش محوری و موثر معلمان استفاده شود.
آزادبر با تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته معلم در سما واحد رشت ادامه داد: تجلیل ویژه از معلمان نمونه سما گیلان، نواختن زنگ سپاس از معلم در مدارس سما واحد رشت، تشکیل ستاد بازدید از مدارس و قدردانی حضوری از معلمان، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی و… از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های سما واحد رشت در هفته گرامیداشت مقام معلم است.
وی با بیان اینکه امسال به دنبال نوآوری و زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت در سما واحد رشت هستیم، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته استفاده از نظرات کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت و برنامه‌محوری، سال گذشته شاهد روند حرکتی بسیار خوب و موفقیت‌آمیز در سما واحد رشت بودیم.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سما گیلان با اشاره به اینکه سما واحد رشت بیش از 2 هزار نفر دانش‌آموز دارد، یادآور شد: این واحد دارای 123 نفر نیروی حق‌التدریس و 36 نفر معلم با استخدام رسمی است و یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی و فرهنگی گیلان و کشور محسوب می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد