صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سپاه چهارمین ارتش سایبری جهان را تشکیل داده است

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین اقدام و برنامه فرهنگی است، گفت: در حوزه سایبری نیز سپاه تحول‌آفرین بوده و سپاه چهارمین ارتش سایبری جهان را تشکیل داده است.  محمد عبدالله‌پور در جمع خبرنگاران با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه در تمامی حوزه های […]

کد خبر : 16168 | 8:50 ق.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

محمد عبدالله‌پور

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین اقدام و برنامه فرهنگی است، گفت: در حوزه سایبری نیز سپاه تحول‌آفرین بوده و سپاه چهارمین ارتش سایبری جهان را تشکیل داده است.

 محمد عبدالله‌پور در جمع خبرنگاران با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه در تمامی حوزه های دفاعی، علمی سازندگی و  محرومیت‌زدایی در کشور فعالیت می‌کند.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهمترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه در حوزه مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت، نرم، حوزه عمق‌بخشی داخلی و عمق‌بخشی خارجی فعال است.

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هرگز به دشمن اعتماد نمی‌کنیم، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی صدها برنامه در کشور در حال اجرا است و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

سردار عبدالله‌پور امنیت کشور را مرهون خدمات سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق ارتش بیست میلیونی بیشترین تلاش را کرد و امروز گردان‌های امام حسین(ع) آماده مقابله با هر تهدیدی هستند.

وی با تصریح بر اینکه نسل جوان باید نگاه عبرت‌آموز به فرهنگ شهادت و مقاومت داشته باشد، خاطرنشان کرد: شهدا انگیزه‌ای الهی داشتند و پیرو مکتب عاشورا بودند و پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از سیره شهدا برای دفاع از میهن تلاش می‌کنند.

جانشین سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به عقاید ملت است، گفت: دیدگاه دشمن پس از گذشت سال‌ها از انقلاب تغییر نکرده است و سعی دارد اسلام را از این نظام جدا کند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین اقدام و برنامه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در حوزه سایبری نیز سپاه تحول‌آفرین بوده و سپاه چهارمین ارتش سایبری جهان را تشکیل داده است.

وی با اشاره به آموزش نوین بسیجیان و پاسداران، اظهار داشت: سپاه توانست با کمک مردم بسیج 20 میلیونی را تشکیل و آماده کند و امروز در مبارزه آفندی و پدافندی با جنگ نرم پیشتاز است.

جانشین سپاه قدس گیلان، رسانه، شبکه‌های اجتماعی، فیلم و سایر ابزارهای ارتباطی را از ابزار دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: سپاه طرح‌های مختلفی را برای مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای اجرا می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد