صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجتماع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» در بقاع شاخص گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری اجتماع بزرگ«یمن تنها نمی‌ماند» فردا،همزمان با سراسر کشور در بقاع شاخص استان خبر داد. حجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: سازمان اوقاف بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:« سعودی‌ها بدعت بدی در […]

کد خبر : 16172 | 8:57 ق.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

ولی عادلی 21

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری اجتماع بزرگ«یمن تنها نمی‌ماند» فردا،همزمان با سراسر کشور در بقاع شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: سازمان اوقاف بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:« سعودی‌ها بدعت بدی در این منطقه گذاشتند که البته خطا و اشتباه کردند. کاری که امروز دولت سعودی در یمن انجام می‌دهد، عیناً همان کاری است که صهیونیست‌ها در غزه انجام دادند. قطعا بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد»، تجمع بزرگ «یمن تنها نمی‌ماند» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این تجمع روز پنجشنبه(3 اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه مردم ولایتمدار گیلان در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه این تجمع در 50 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود اذعان کرد: این همایش به صورت محوری در امامزاده هاشم رشت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرائت قرآن، سخنرانی، قرائت دعای کمیل، مداحی، شعرخوانی و قرائت بیانیه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این تجمع بزرگ است.

مدیرکل اوقاف گیلان تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم یمن، محکوم کردن جنایان آل سعود در این کشور و نسل کشی این رژیم و همچنین اعتراض به سکوت مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر در برابر این نسل کشی از اهداف برگزاری همایش«یمن تنها نمی‌ماند» است.

به گفته وی، حمایت و دفاع معنوی و سیاسی از مردم یمن و محکوم کردن تخریب مساجد و اماکن مذهبی و زیرساخت‌های اقتصادی، بیمارستان‌ها و مدارس و همچنین به شهادت رساندن مردم بی‌گناه خصوصا کودکان یمن توسط وهابیون و آل سعود از دیگر اهداف برگزاری این تجمع بزرگ است.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه ارتش آل سعود به بهانه حمایت از رئیس جمهور فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی به این کشور کرده است، افزود: کشتن مردم بی گناه به ویژه کودکان، حمله و تخریب اماکن عمومی و زیرساخت های یکی دیگر از کشورهای اسلامی یعنی یمن، به دست خود مسلمان ها و با بودجه خودشان، نشانه حماقت متجاوزین است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد