صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) آستانه اشرفیه/ اعزام کاروان پیاده به حرم مطهر

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از اعزام ۳۵۰ نفر در قالب کاروان پیاده و سواره این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) از سوم خرداد امسال خبر داد. حسین مصطفی‌پور در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  شهرستان آستانه اشرفیه از اعزام ۳۵۰ نفر در قالب کاروان پیاده و سواره برای حضور در سالگرد ارتحال […]

کد خبر : 16175 | 9:04 ق.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

61 آستانه

فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه از اعزام ۳۵۰ نفر در قالب کاروان پیاده و سواره این شهرستان به حرم مطهر امام خمینی (ره) از سوم خرداد امسال خبر داد.

حسین مصطفی‌پور در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)  شهرستان آستانه اشرفیه از اعزام ۳۵۰ نفر در قالب کاروان پیاده و سواره برای حضور در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از آستانه‌اشرفیه خبر داد و یادآور شد: هماهنگی‌ لازم در کمیته‌های فرعی ستاد ارتحال امام (ره) برای تهیه مقدمات اعزام کاروان پیاده به حرم مطهر امام خمینی (ره) در سوم خرداد فراهم‌ شده است.

رئیس اداره اطلاعات آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور یکی از راه‌های حفظ دستاوردهای انقلاب را نشر آثار امام راحل دانست و اظهار کرد: اگر گفتمان آثار امام راحل در دانشگاه‌ها و مدارس رواج پیدا کند از تحریف جلوگیری می‌شود.

وی ایثارگری در نظام را مرهون حضرت امام (ره) دانست و گفت: امام راحل فضای دین‌داری در جامعه را به ما فهماند و نقطه کوری که دشمن دنبال می‌کند از یاد بردن روزهای بزرگ مانند سوم خرداد است.

رئیس اداره اطلاعات آستانه‌اشرفیه وظیفه همگان را حفظ راه و آرمان‌های امام راحل دانست و افزود: با صبر و مقاومت ایرانی که سرلوحه مسلمانان جهان شده است، به راه خود با هدایت رهبری ادامه می‌دهیم.

رضا کحالی معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور از تلاش مدیران در استقبال از رئیس جمهوری قدردانی و شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های روز سوم خرداد و ارتحال امام (ره) را تشریح کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد