صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری استان گیلان

نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری استان گیلان، پنج شنبه سوم اردیبهشت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و اشاره به فضایل این ماه گفت: رجب ماه بزرگی است که خداوند در این ماه با […]

کد خبر : 16191 | 2:22 ب.ظ | ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

IMG_0222

نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری استان گیلان، پنج شنبه سوم اردیبهشت در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و اشاره به فضایل این ماه گفت: رجب ماه بزرگی است که خداوند در این ماه با فراهم نمودن زمینه های آمرزش، موجبات سعادت انسانها را فراهم نموده است.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری با تاکید برلزوم واکاوی و بازخوانی اندیشه های آیت الله مطهری و مقام شامخ معلم، افزود: حرمت قلم آنقدر بالاست که خداوند بدان سوگند یاد می کند.
وی با بیان اینکه مداد عالم از خون شهید بالاتر است، اظهار داشت: دین اسلام، دین قلم و دین تفکر و اندیشه است و مقام عالم در شریعت پیامبر اکرم(ص) بسیار والاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه شهید مطهری یکی از تئوریسین های انقلاب اسلامی بودند، تصریح نمود: آثار و خدماتی که علامه شهید مرتضی مطهری برای انقلاب اسلامی داشته اند وصف ناشدنی است.
حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان ضرورت برگزاری مراسم سالروز شهادت استاد مطهری، گفت: با توجه به اهمیت پاسداشت مقام شخصیت ها و مفاخر انقلاب اسلامی و پیشنهاد استاندار محترم، ستاد بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری استان گیلان تشکیل شده است.
وی افزود: واکاوی و بازخوانی اندیشه های شهید مطهری برای آحاد مردم به وبژه نسل جوان ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمین اشجری اظهار داشت: برای سخنرانی مراسم سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری از دکتر غلامعلی حدادعادل دعوت به عمل آمده است که ایشان از شاگردان این معلم بزرگ انقلاب اسلامی هستند و قطعا سخنان بسیاری برای گفتن خواهند داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح نمود: این برنامه عصر روز چهارشنبه 16 اردیبهشت در سالن اجتماعات بانک صادرات استان برگزار خواهد شد.
رئیس بسیج کارمندان استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه مهمترین شاخصه شهید مطهری به روز بودن ایشان بود، گفت: ایشان در برخورد با انحرافات فکری، از جو حاکم بر اجتماع واهمه‌ای نداشت.
اسماعیل حبیبی، دکتر حداد عادل را یکی از برجسته ترین چهره‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: جایگاه امروز علم و فناوری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون تفکر و اندیشه های زلال شهید مطهری هستیم.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ قدردانی از خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی تقویت شود اظهار داشت: روز شهادت علامه شهید مطهری فرصت مناسبی است تا از فعالان فرهنگی برجسته استانی تجلیل به عمل آید.
در ادامه این نشست، مدعوین جلسه نقطه نظرات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری بیان نمودند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد