صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جمعی از فرهنگی گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از حضور کاروان ۶۰ نفری از فرهنگیان گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری در هفته بزرگداشت معلم خبر داد. مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، هفته معلم را فرصتی برای قدردانی از پرچمداران دانش و تربیت دانست و اظهار کرد: در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و نقشه جامع […]

کد خبر : 16204 | 12:38 ب.ظ | ۵ اردیبهشت , ۱۳۹۴

حاجتی12

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از حضور کاروان ۶۰ نفری از فرهنگیان گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری در هفته بزرگداشت معلم خبر داد.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، هفته معلم را فرصتی برای قدردانی از پرچمداران دانش و تربیت دانست و اظهار کرد: در سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و نقشه جامع علمی کشور، به نقش معلم به عنوان اسوه و اصلی‌ترین عنصر توجه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۹۳ هزار دانش‌آموز در گیلان مشغول تحصیل هستند گفت: ۳۰ هزار و ۵۶۱ همکار در مقاطع مختلف تحصیلی این دانش‌آموزان را هدایت می‌کنند.

حاجتی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی جاری، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در بزرگداشت روز معلم برنامه‌هایی در دستور کار خود داشته باشند.

وی از دیدار کاروان ۶۰ نفره معلمان گیلانی با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: همایش بزرگ تجلیل از معلمان در زیباکنار، دیدار با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اذعان کرد: همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم ۵۱۲ معلم گیلانی به عنوان معلمان نمونه استان انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴۹۱ نفر سهمیه منطقه‌ای، ۲۰ نفر استانی و یک نفر بعنوان معلم نمونه کشوری هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، تلاش بیش از پیش در فرآیند تعلیم و تربیت، خلاقیت در امور تدریس و اجرای دستورالعمل آموزشی را از ملاک‌های انتخاب معلمان نمونه برشمرد و افزود: براساس دستورالعمل ستاد بزرگداشت مقام معلم، امسال حداقل امتیاز مورد نیاز در مرحله شهرستانی و منطقه‌ای ۲۰۰ امتیاز، در مرحله استانی ۲۶۰ امتیاز و در مرحله کشوری ۳۲۰ امتیاز بوده است.

حاجتی اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم امسال برای نخستین بار تقدیر از معلمان مدارس غیردولتی نیز پیش‌بینی شده و ۱۳ معلم در سطح منطقه، پنج نفر استانی و یک نفر به صورت مشترک با استان اردبیل در سطح کشور تجلیل می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد