صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تنها راهکار حل معضلات داشتن برنامه منسجم و کاربردی است، گفت: مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است. به گزارش ایکنا، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس استان گیلان در همایش شهید «کامران ملک‌پور» و ابلاغ برنامه‌های بسیج که در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) سپاه قدس گیلان […]

کد خبر : 16249 | 1:29 ب.ظ | ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۴

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تنها راهکار حل معضلات داشتن برنامه منسجم و کاربردی است، گفت: مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است.

به گزارش ایکنا، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس استان گیلان در همایش شهید «کامران ملک‌پور» و ابلاغ برنامه‌های بسیج که در حسینیه حضرت ابالفضل(ع) سپاه قدس گیلان رشت برگزار شد، با بیان اینکه کادرسازی در بسیج از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ۸۶۱ هزار نفر در گیلان عضو بسیج هستند که نیمی از این جمعیت را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج برابر فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق جامعه اسلامی و اسلامی کردن جامعه است، گفت: اسلامی کردن جامعه از طریق اقشار بسیج باید صورت گیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه‌های تربیتی، معرفتی و مهارتی با تشکیل شجره طیبه صالحین گام‌های مؤثری برداشته است، تصریح کرد: عمق‌بخشی و بصیرت‌بخشی نیروهای بسیج و سپاه پاسداران از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است.

سردار محمدی با تأکید بر اینکه حلقه‌های صالحین تمامی نیازها را برطرف می‌کند، متذکر شد: حلقه‌های صالحین بهترین مکان برای پرورش انسان‌های مؤمن و صالح است.

وی تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین به عنوان ابزاری کارآمد در امر تعمیق باورهای دینی و تقویت بخش فرهنگی تاکنون توانسته‌ است گام‌های ارزنده‌ای در راستای خنثی‌‌سازی توطئه‌های دشمنان بردارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تحولات منطقه، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه در بی‌ثباتی عراق بدنبال موضوعات مرزی نبود، بلکه جمهوری اسلامی با حرکت در مسیر تفکر امام(ره) که به موضوعات فرامرزی و جغرافیایی می‌اندیشد، در حرکت است.

وی با بیان اینکه تنها راهکار حل معضلات داشتن برنامه منسجم و کاربردی است، افزود: مقام معظم رهبری خط قرمز همه جریانات سیاسی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به همسویی عربستان و برخی کشورهای منطقه با استکبار جهانی در حمله به یمن اشاره کرد و گفت: شاهد رویدادهایی همانند دوران دفاع مقدس در میان مردم آن کشور هستیم. جوانان یمنی همانند نیروهای ایرانی در دوران دفاع مقدس در حال حماسه و نقش‌آفرینی هستند و از زخمی شدن در نبرد با نیروهای بیگانه که به سرزمینشان تجاوز کرده است، باکی ندارند.

سردار محمدی با اشاره به اظهارات فرماندهان عالی‌رتبه آمریکا درمورد ناکامی در سوریه، یادآور شد: آمریکایی‌ها معتقدند اگر یک سردار قاسم سلیمانی در منطقه داشتند تمام مشکلاتشان حل می‌شد، اما غافل از این هستند که امثالی چون سردار سلمیانی در جبهه‌ها پرورش یافتند و خواست آنان منطبق بر خواست الهی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد