صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای شهرستان رشت در ۱۲ اردیبهشت ماه جاری خبر داد. ابراهیم طاهرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این مراسم به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن پدران آسمانی با محوریت فرزندان معزز شهدا در کنار […]

کد خبر : 16253 | 1:34 ب.ظ | ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۴

ابراهیم طاهرنژاد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای شهرستان رشت در ۱۲ اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

ابراهیم طاهرنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این مراسم به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع)برگزار می‌شود، اظهار کرد: جشن پدران آسمانی با محوریت فرزندان معزز شهدا در کنار تربت پاک شهیدان برگزار می‌شود.

وی، برپایی مراسم جشن پدران آسمانی در رشت را از ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۲ اردیبهشت در گلزار شهدای تازه‌آباد این شهر اعلام کرد و گفت: امروز به مدد خون پاک شهدا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به یک ارزش تبدیل شده است و خانواده‌های معظم شهدا حافظ و ناشر این ارزش‌ها هستند.

طاهرنژاد، با اشاره به اینکه ارزش‌هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را شکل می‌دهد، تصریح کرد: اهمیت و جایگاه این ارزش‌ها به گونه‌ای است که هر ملتی، هویت و حیات اجتماعی و سیاسی خود را در پایبندی و احترام به آنها و انتقال کامل آن به نسل‌های آینده می‌داند.

وی درباره ویژگی‌های شهید و اهمیت راه آنها، خاطرنشان کرد: شهید در انتخاب مسیرش به سوی خدا منطق و طرز تفکر ویژه‌ای دارد که شناخت این طرز تفکر و پایه‌های ایدئولوژیکی و اندیشه او به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت جامعه کمک می‌کند.

وی، شهدا را قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: پیشرفت کشور به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، خانواده‌های شهدا و ایثارگر را ولی‌نعمت نظام خواند و خدمت مسئولان به خانواده‌های معظم شهدا را مورد تاکیدقرار داد.

وی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، بیان کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی ایران حاصل وجود ولایت فقیه و ایثارگری‏ و جانفشانی‌های شهداست و باید قدردان این خون‏ها باشیم.

مدیرکل درباره قیام امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) به واسطه عبودیت و اخلاص برای بیان احکام خدا از هیچ قدرتی در عالم واهمه نداشت و در ایام دفاع مقدس که تمام قدرت‌های عالم علیه ملت ما فعالیت می‌کردند امام راحل دراوج عبودیت و توکل پشتیبان و امیدبخش رزمندگان ما بودند.

وی، راه،سیره و پیام انسان‌ساز امام (ره) را پرفروغ‌تر و درخشنده‌تر از گذشته و الهام‌بخش بیداری ملت‌ها، خیزش‌ و مبارزات حق‌طلبانه دانست و یادآور شد: اکنون شاهد آثار و برکات اندیشه و پیام بنیانگذار انقلاب اسلامی در جهان هستیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد