صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دنیا تشنه فهم امام خمینی (ره) از اسلام است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دنیای امروز را تشنه فهم امام خمینی از اسلام دانست و گفت: ایران رهبر جریان مقاومت جهانی علیه تفکر تکفیری است. آیت الله رضا رمضانی گیلانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رشت در جبهه مقاومت ضد صهیونیزم جهانی که (۹ اردیبهشت) در […]

کد خبر : 16293 | 12:41 ب.ظ | ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۴

آیت الله رمضانی601

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری دنیای امروز را تشنه فهم امام خمینی از اسلام دانست و گفت: ایران رهبر جریان مقاومت جهانی علیه تفکر تکفیری است.

آیت الله رضا رمضانی گیلانی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان رشت در جبهه مقاومت ضد صهیونیزم جهانی که (۹ اردیبهشت) در مسجد امام رضا(علیه السلام) رشت برگزار شد اظهار کرد: پیروان تفکر تکفیری ادامه همان جامعه جاهلیت کهنه و بی‌هویتی است که قبل از اسلام تمام هویت خود را از دست داده بودند.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم) با ویژگی رحمه للعالمینی خود بشریت را به صلح، عشق به خدا و مقاومت در برابر ظلم دعوت کرد و این دعوتی است که انسان را با هویت می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به پیشینه تفکر الحادی و تکفیری از زمان صدر اسلام تاکنون اشاره و اعلام کرد: تفکر تکفیری بعد از ۲۵ سال پس از رحلت پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله و سلم)، قرآن صامت و بعد از ۵۰ سال قرآن ناطق را بر سر نیزه کرد.

مقاومت، راه مبارزه با تفکر تکفیری

وی راه مبارزه با تفکر تکفیری و سلفی گری را مقاومت دانست و گفت: از آثار مهم واقعه عاشورا که نماد مقاومت در تاریخ شیعه است این بود که دیگر کسی جرات نکرد از ائمه( سلام الله علیهما) درخواست بیعت کند.

مدیرمرکز اسلامی هامبورگ افزود: مقاومت ائمه( سلام الله علیها) به جبهه استکبار آن زمان فهماند که فرهنگ اهل بیت( سلام الله علیها) برگرفته از تفکر مقاومت بوده و در آن ذلت و زبونی نیست، سراسر حکمت و عرفان و عزت است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام تفکر تأویل بروز و ظهور داشته است، گفت: این تفکری، تفکری است که اگر اجرایی شود برای امنیت جوامع بسیار خطرناک است. از خطرات جدی تفکر تاویل، خشونتی بوده که باعث شده تا همه مذاهب مورد تهدید قرار بگیرند.

آیت الله رمضانی اذعان کرد: پیروان وهابیت تکفیری معتقدند که مسلمانان کافر هستند و این درحالیست که خودشان تاکنون به جنگ مستکبران نرفته‌اند.

 وی همچنین گفت: عربستانی که فهم درستی از دموکراسی ندارد و سال‌ها حکومت مستبد شاهنشاهی دارد می‌خواهد با کشتار درس دموکراسی به یمن بدهد.

وهابیت، تکفری ساخته پرداخته استکبار است

عضو مجلس خبرگان رهبری، وهابیت تکفری را ساخته و پرداخته استکبار دانست و گفت: وهابیت تکفیری دنبال کننده اهداف استکبار جهانی بوده و همواره در برابر انبیاء، مصلحان تاریخ و حقیقت جویان ایستاده است.

وی با بیان اینکه اسلام دینی است که بشریت را به هویت اصیل انسانی و بر پایه فطرت الهی دعوت می‌کند، گفت: به خاطر همین طرفداری جریان وهابیت تکفیری از اهداف و منافع استکبار، جریان مقاومت در برابر ظلم و ستم باید زنده بماند.

تفکر تکفیری هیچگاه تاب حضور امام را نداشته است

مدیرمرکز اسلامی هامبورگ تصریح کرد: تفکر تکفیری و الحادی هیچگاه تاب حضور امام و بیان حق را در جامعه نداشته و در اولین فرصت سعی می کردند امام را در جامعه به شهادت برسانند و یا تبعید کنند.

وی ادامه داد: نگاهی به تاریخ زندگی ائمه( سلام الله علیها) نشان می‌دهد که جریان تکفیری آنان را به ویژه در مورد چند امام پیش از امام زمان(عجل الله تعالی فرجه شریف)در سنین جوانی به شهادت رسانده‌اند.

آیت الله رمضانی تصریح کرد: تا وقتی که این جریان تکفیری در جهان منتشر می‌شود مقاومت هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه دنیای امروز تشنه فهم امام خمینی(رحمه الله) و مقام معظم رهبری از اسلام است، گفت: تا وقتی در دنیا عده‌ای به دنبال اسلام لیبرال و سکولار باشند و اسلام خشونت را ترویج کنند، نیازمند ترغیب جوانان به منبع اصیل اسلامی یعنی قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، گفت: این نامه دعوت به منابع اصیل اسلام بوده و در این فهم عمیق دعوت به مقاومت نهفته است.

برای آشنایی با عظمت کار شهدای مدافع حرم بسیار زود است

وی خاطرنشان کرد: برای آشنایی با عظمت کار شهدای مدافع حرم بسیار زود است و تاریخ باید در این باره قضاوت کند.

آیت الله رمضانی یادآور شد: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید مجاهدانی در خط مقدم داشته باشیم که مقاومت اسلامی را ترویج کنند و برای دفاع از حرم شهید شوند.

وی انقلاب اسلامی ایران را رهبر جریان جهانی مقاومت دانست و گفت: باید رهبر و مجاهدانی در تراز این آرمان داشته باشیم و بر همین اساس مقام معظم رهبری علمدار پرچم مقاومت در جهان است.

تلاش کنیم در تراز جریان مقاومت جهانی باشیم

مدیرمرکز اسلامی هامبورگ به وظیفه جوانان ایرانی در برابر نهضت جهانی مقاومت اشاره و اظهار کرد: در داخل نظام و کشور باید تلاش کنیم در تراز جریان مقاومت جهانی باشیم.

وی اعلام کرد: فقط باید با زبان تکریم با ملت ایران سخن گفت و برای ما جز آرمان هیهات من الذله چیز دیگری روی میز قرار ندارد.

آیت الله رمضانی اظهار داشت: موظف هستیم از منطق و گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران که منطق بیداری، استقلال و استقامت است، دفاع کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد