صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اخلاق اسلامی در مدارس کشور تدریس و تبیین شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرورش و تربیت دانش‌آموزان نیازمند آموزش اخلاق نیز است، گفت: اخلاق اسلامی در مدارس کشور تدریس و تبیین شود. آیت‌الله محمدعلی  امینیان در نشست با معلمان نمونه این شهرستان با تبریک میلاد امام علی(ع)، اظهار داشت: تقارن روز معلم و میلاد با سعادت امام علی(ع) این روز را […]

کد خبر : 16308 | 8:34 ق.ظ | ۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

آیت‌اله مختار امینیان

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرورش و تربیت دانش‌آموزان نیازمند آموزش اخلاق نیز است، گفت: اخلاق اسلامی در مدارس کشور تدریس و تبیین شود.

آیت‌الله محمدعلی  امینیان در نشست با معلمان نمونه این شهرستان با تبریک میلاد امام علی(ع)، اظهار داشت: تقارن روز معلم و میلاد با سعادت امام علی(ع) این روز را پربرکت و ارزش آن را دوچندان کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، افزود: کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌های استاد شهید مطهری در حوزه و دانشگاه تحولات زیادی را به وجود آورد و ایشان خار چشم دشمنان بود که در نهایت نیز استاد مطهری را شهید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه معلمان باید امام علی(ع) را الگو و اسوه خود قرار دهند، گفت: استاد مطهری نیز به عنوان الگوی معاصر معلمان بر علی(ع) اقتدا کرد و رمز موفقیت ایشان توسل به ائمه اطهار بود.

آیت‌الله امینیان با تأکید بر تکریم منزلت معلمان به عنوان راهنمایان و چراغ هدایت آینده سازان کشور، تصریح کرد: جایگاه معلم در دین مبین اسلام جایگاه هدایت، تعلیم و پرورش است.

وی با اشاره به آثار استاد شهید مطهری، خاطرنشان کرد: آثار به جا مانده از ایشان دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله تعمیق در مطالب و تشریح کامل موضوع است که آثارش را بسیار ارزشمند کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پرورش و تربیت دانش‌آموزان نیازمند آموزش اخلاق نیز است، گفت: اخلاق اسلامی نیز توسط متخصصان و معلمان در مدارس کشور تدریس و تبیین شود.

آیت‌الله امینیان با تأکید بر اینکه جهان امروز به اخلاق بیش از هر مسئله دیگر نیازمند است، افزود: تبیین اخلاق برای دانش‌آموزان تحول گسترده‌ای در اخلاق و رفتار اجتماعی ایجاد می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد