صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری

سی و ششمین سالروز شهادت ستاره درخشان انقلاب اسلامی علامه مرتضی مطهری در سالی که دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری به همدلی و هم زبانی توصیه شده اند با عید بزرگ ۱۳ رجب، میلاد مبارک حضرت امام علی‌ علیه‌السلام مقارن گشته است. دوازدهم اردیبهشت، سالگرد شهادت فرزانه‌ ایست که حضرت امام خمینی(ره) […]

کد خبر : 16332 | 1:52 ب.ظ | ۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

شورا26

سی و ششمین سالروز شهادت ستاره درخشان انقلاب اسلامی علامه مرتضی مطهری در سالی که دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری به همدلی و هم زبانی توصیه شده اند با عید بزرگ ۱۳ رجب، میلاد مبارک حضرت امام علی‌ علیه‌السلام مقارن گشته است. دوازدهم اردیبهشت، سالگرد شهادت فرزانه‌ ایست که حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامیدند و از او با عنوان متفکر و فیلسوف و فقیه عالی‌مقام و اسلام‌شناس عظیم‌الشأن یاد کردند و همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز آثار این استاد شهید را مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده اند.

علامه شهید مرتضی مطهری همچون نگین انگشتری در عصر خود نورافشانی نمود و با همت بلند و اراده پولادین در اصلاح و تربیت جهان اسلام و بشریت کوشید. وی که در حکمت مطهر و اندیشه تابناکش از اسلام ناب محمدی «ص» و ائمه اطهار الگو می گرفت، سرانجام مورد هدف کین خشم دشمنان قسم خوردۀ اسلام و نفرت سیلی‌خوردگان انقلاب اسلامی، منافقان کوردلی که تاب تحمل تابش انوار حکمت مطهر و بیان حق و منطق علمی این استاد فرزانه را نداشتند، قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت رسید.

شهادت استاد علامه مرتضی مطهری نه تنها از میزان نفوذ کلام و تشعشع انوار و اندیشه‌های منوّرش در جهان نکاست بلکه این استاد گرانقدر به عنوان الگویی همیشه زنده برای مجاهدان راه حق در تمامی ادوار و اعصار معرفی شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک میلاد مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) و فرارسیدن هفته معلم به همه آحاد مردم به‌ویژه فرهنگیان فرهیخته گیلان؛ سالروز شهادت بزرگ معلم اندیشه، اسوۀ تعلیم و تربیت، استاد علامه مرتضی مطهری (رحمه‌الله علیه)؛ را گرامی می دارد و به اطلاع عموم می رساند به همین مناسبت مراسمی روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با سخنرانی دکتر غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات بانک صادرات استان گیلان برگزار می گردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد