صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید مطهری بهترین الگو برای فرهنگیان است

شهید مطهری بهترین الگو برای یک فرهنگی و معلم است زیرا ایشان با زندگی عالمانه خویش مورد عنایت خداوند قرار گرفت. میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن در همایش گرامیداشت هفته معلم در سالن شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: معلمان از جایگاه ویژه‌ای در طول تاریخ برخوردار بوده‌اند و به عنوان یک […]

کد خبر : 16341 | 1:55 ب.ظ | ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۴

مطهری ۱۲۳

شهید مطهری بهترین الگو برای یک فرهنگی و معلم است زیرا ایشان با زندگی عالمانه خویش مورد عنایت خداوند قرار گرفت.

میرشمس مومنی‌زاده، فرماندار فومن در همایش گرامیداشت هفته معلم در سالن شهید بهشتی اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: معلمان از جایگاه ویژه‌ای در طول تاریخ برخوردار بوده‌اند و به عنوان یک مرجع مورد اعتماد عموم جامعه هستند.

وی با بیان اینکه این جایگاه یک موقعیت ممتازی است که معلمان باید از آن به خوبی پاسداری کنند، افزود: شهید مطهری بهترین الگو برای یک فرهنگی و معلم است زیرا وی با زندگی عالمانه خویش مورد عنایت خداوند قرار گرفت.

فرماندار فومن با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان باید مشکلات خود را به درستی مطالبه کنند، گفت: فرهنگیان نباید درخواست‌ها و مشکلاتشان را به گونه‌ای مطرح کنند که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند بلکه باید به گونه‌ای باشد تا برای جامعه الگو باشد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه همه مشکلات یک معلم مسئله معیشت نیست، تصریح کرد: نباید اینگونه امور، جایگاه و مقام فرهنگیان را کاهش دهد و کرامت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید به مسائل رفاه فرهنگیان توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: هدف همه مسئولان و به ویژه فرهنگیان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت آن است.

سند تحول بنیادین به عنوان یک نقشه راه توانسته استراتژیک تعلیم و تربیت را تغییر دهد

در ادامه قربان قربانی، رئیس آموزش و پرورش فومن با تبریک فرا رسیدن هفته معلم اظهار کرد: نقش معلم به عنوان طلایه‌دار علم و دانش و معرفت در جامعه است.

وی با بیان اینکه معلمان در جامعه امروزی که هجمه‌های فرهنگی وسیع دشمن بر روی نسل جوان و نوجوان هدف گرفته شده نقش بسزایی دارند، افزود: معلمان کسانی را تربیت می‌کنند که آینده‌سازان کشورند و ازین رو باید گفت معلمی یک شغل نیست بلکه یک هنر انسان سازی است.

رئیس آموزش و پرورش فومن گفت: شرافت معلم زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بتواند هدف انبیا را در خود محقق سازد و پیوند دهنده انسان به هدف متعالی خلقت که عبادت است را فراهم سازد.

قربانی با بیان اینکه آموزش و پرورش فومن در همه حوزه‌ها رتبه یک تا پنج را در ۳۳ منطقه به خود اختصاص داده، تصریح کرد: سند تحول بنیادین به عنوان یک نقشه راه توانسته استراتژیک تعلیم و تربیت را تغییر دهد.

به گزارش شبستان، در ادامه این همایش از ۲۰معلم نمونه استانی و شهرستانی فومن با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان تجلیل به عمل آمد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد