صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رعایت انصاف از سوی نامزدهای انتخاباتی موجب اعتماد مردم می شود

امام جمعه رضوانشهر در بخشی از خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: رعایت انصاف از سوی نامزدهای انتخاباتی موجب اعتماد و حضور گسترده مردم در انتخابات می شود. حجت الاسلام والمسلمین ‘هادی حبیبی’ با تاكید بر رقابت سالم در امر انتخابات گفت: مردم امروز نظاره گر تمام رفتارهای نامزد های انتخاباتی اعم از شوراها و […]

کد خبر : 1638 | 7:43 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۲

http://img.irna.ir/1392/13920131/80621108/T80621108-3876728.jpg

امام جمعه رضوانشهر در بخشی از خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: رعایت انصاف از سوی نامزدهای انتخاباتی موجب اعتماد و حضور گسترده مردم در انتخابات می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ‘هادی حبیبی’ با تاكید بر رقابت سالم در امر انتخابات گفت: مردم امروز نظاره گر تمام رفتارهای نامزد های انتخاباتی اعم از شوراها و ریاست جمهوری است و برنامه های آنان را با دقت دنبال می كنند.

وی تخریب رقیب در این عرصه را برخلاف آموزه های دینی دانست و تاكید كرد: نامزدهای انتخاباتی باید از جاده انصاف خارج نشوند و آنچه را كه قادر به انجام آن در آینده خواهند بود به مردم وعده كنند.

وی بیان كرد: تمامی دست اندركاران انتخابات در این عرصه باید با كرامت رفتار كنند چه آنهایي كه نامزد می شوند، و آنهایي كه طرفدار هستند و حتی كسانی كه مخالف با بعضي از نامزدهای انتخاباتی هستند.

خطیب جمعه رضوانشهر گفت: جناح هاي مختلف كشور، بداخلاقي و بدگویي و اهانت و تهمت و این حرفها را به طور مطلق راه ندهند و این دشمن را خوشحال می‌كند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد