صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان صومعه‌سرا

فرمانده سپاه صومعه‌سرا گفت:گرامیداشت ایثار و شهادت شهدا باید به گونه‌ای باشد تا نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند همه موفقیت‌ها به برکت خون پاک شهدا است. به گزارش ایسنا، سرهنگ کیا عاشوری در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان صومعه‌سرا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطف تاریخ […]

کد خبر : 16509 | 12:03 ب.ظ | ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۴

اسماعیل پور فرماندار صومعه سرا ۰۱۸

فرمانده سپاه صومعه‌سرا گفت:گرامیداشت ایثار و شهادت شهدا باید به گونه‌ای باشد تا نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند همه موفقیت‌ها به برکت خون پاک شهدا است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیا عاشوری در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان صومعه‌سرا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: سوم خرداد نقطه عطف تاریخ جنگ کشور است.

وی افزود: گرامیداشت ایثار و شهادت شهدا باید به گونه‌ای باشد تا نسل سوم و چهارم انقلاب بدانند همه موفقیت‌ها به برکت خون پاک شهدا است.

عاشوری با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) اسلام در حال خاموشی را مجدد روشن و زنده ساخت، خاطرنشان کرد: امروز دنیای اسلام مدیون این شخصیت بزرگوار است.

وی با اشاره به ویژگی و شخصیت امام(ره) گفت: امام خمینی(ره) دارای شخصیت چند وجهی و در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و… صاحب نظر بودند و به عنوان یک فرمانده خود هشت سال جنگ را مدیریت کردند.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا جنگ هشت ساله ایران را جنگی نامتقارن و نامتوازن خواند و تصریح کرد: در این جنگ ایران به تنهایی و بدون برخورداری از ابزارهای پیشرفته و دخالت دیگر کشورها، پیروز شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۰ اتوبوس به حرم حضرت امام اعزام خواهد شد، ادامه داد:۲۰ زائر نیز به صورت پیاده عازم حرم مطهر ایشان خواهند شد.

عاشوری به تدفین شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: در هفتم خرداد ماه سال‌جاری صومع‌ سرا میزبان سه شهید گمنام خواهد بود.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا در خاتمه اظهار کرد: اقدامات اولیه برگزاری مراسم تشییع، مکان، اطلاع‌رسانی و… انجام شده است و امیدواریم با همکاری و مشارکت همه مسئولین و مردم مراسمی در خور شهدا برگزار کنیم.

در ادامه دکتر حسین اسماعیل پور فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با مراسم ارتحال حضرت امام(ره) ۱۴ مراسم گرامیداشت ایت الله احسانبخش در صومعه‌سرا برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر برگزاری شایسته مراسم گرامیداشت آیت الله احسانبخش افزود: ایشان مایه افتخار بوده و باید تمام خدمات ایت الله احسان بخش در حوز‌ه‌های مختلف نشان داده شود.

فرماندار صومعه‌سرا تقارن نیمه شعبان و سالروز ارتحال امام(ره) را بهترین زمان پیوند ولایت و امامت دانست و عنوان کرد: می‌توان از این فرصت در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی بهره برد.

وی با اشاره بر اینکه در هفتم خرداد ماه سال جاری سه شهید گمنام در این شهرستان تشییع می‌شود، تصریح کرد: مراسم استقبال از شهدا باید با شکوه و در سطح ملی زبانزد باشد.

فرماندار صومعه‌سرا در خاتمه با بیان اینکه برخی از وقایع تاریخی قابل تکرار نیستند، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها کمترین کار در حق شهدا است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد