صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مدعیان حقوق بشر از امدادرسانی هلال احمر ایران به مردم یمن جلوگیری می‌کنند

استاندار گیلان گفت: کسانی که عنوان حقوق بشر را یدک می‌کشند در برابر قتل عام مردم بی‌دفاع یمن سکوت اختیار کرده و از امدادرسانی هلال احمر ایران اسلامی و سایر بشردوستان جهان جلوگیری می‌کنند. محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، پیش از ظهر امروز(۲۰اردیبهشت) در همایشی که به مناسبت هفته هلال در سالن اجتماعات این جمعیت وبا […]

کد خبر : 16544 | 2:30 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۴

نجفی17

استاندار گیلان گفت: کسانی که عنوان حقوق بشر را یدک می‌کشند در برابر قتل عام مردم بی‌دفاع یمن سکوت اختیار کرده و از امدادرسانی هلال احمر ایران اسلامی و سایر بشردوستان جهان جلوگیری می‌کنند.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، پیش از ظهر امروز(۲۰اردیبهشت) در همایشی که به مناسبت هفته هلال در سالن اجتماعات این جمعیت وبا حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: عملکرد اهالی هلال احمر در مواقع بحران مانند سیل، رانش زمین، برف و طوفان و غیره مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان سرزمینی بحران خیز و بستر حوادث، بلایا و سوانح متعددی است، اظهارکرد: همه مسئولان به ویژه سرخ و سفیدپوشان هلال احمر باید همواره آمادگی لازم برای امدادرسانی به آسیب دیدگان و نیازمندان در مواقع بحران را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: گیلان همواره آبستن تعداد بسیاری از میان ۳۰ نوع بحران و حادثه ای بوده که در کشور رخ می‌دهد، بر این اساس باید همیشه از آمادگی لازم برخوردار بود.

وی افزود: هلال احمر کشورمان در بحران یمن خوش درخشیده اما متاسفانه کسانی که در سرزمین اسلامی داعیه دار اسلام هستند خود در آتش افروزی جنگ نقش بزرگی را ایفا می‌کنند و مانع امدادرسانی سایر کشورها به مردم مظلوم و به خاک و خون کشیده یمن می‌شوند.

نجفی اظهار داشت: کسانی که عنوان حقوق بشر را یدک می‌کشند در برابر قتل عام مردم بی‌دفاع یمن سکوت اختیار کرده و از امدادرسانی هلال احمر ایران اسلامی و سایر بشردوستان جهان جلوگیری می‌کنند.

وی از ستاد بحران گیلان که هلال احمر استان نیز در آن حضوری پررنگ و نقش آفرین دارد، قدردانی کرد که همواره یاری رسان آسیب دیدگان در مواقع بحران، بلایا، سوانح و حوادث هستند تا اندکی از آلام آنها و خانواده‌هایشان کاسته شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این همایش با اشاره به فرمایشات رئیس جمهوری مبنی بر اینکه هلال احمری‌ها فرشتگان نجات در ایران و سایر نقاط جهان هستند، گفت: اهالی سرخ و سفید پوش این جمعیت در استان نیز بر تحقق این مهم اهتمام ویژه دارند.

علیرضا خصوصی ثانی ادامه داد: شعار هفته هلال امسال با عنوان«انسان مهربان، دنیای آرام» نیز برگرفته از شعار امسال که «]ملت و دولت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، نشات گرفته تا در اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی و کمک در جامعه نقش پررنگی ایفا کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد