صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان شفت

فرماندار شفت از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، یونس محمودی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان شفت اظهار کرد: خرداد، ماه رخدادها و حماسه بزرگ ملت ایران است. وی یکی از مهم‌ترین صفات کارگزاران نظام […]

کد خبر : 16568 | 2:11 ب.ظ | ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۴

محمودی14

فرماندار شفت از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، یونس محمودی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان شفت اظهار کرد: خرداد، ماه رخدادها و حماسه بزرگ ملت ایران است.

وی یکی از مهم‌ترین صفات کارگزاران نظام اسلامی را برخورداری آنها از احساس مسئولیت و مشارکت دانست و گفت: یکی از جلوه‌های این مسئله حضور مدیران و مسئولان در مناسبت‌های ملی و مذهبی است.
فرماندار شفت ادامه داد: مردم ایران در مدت هشت سال دفاع مقدس در دیگر ادوار تاریخ معاصر همواره کارنامه درخشانی از خود به‌جا گذاشتند.
وی مقاومت ملت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری را یکی از نشانه‌های کارنامه درخشان برشمرد و افزود: ملت ایران در اثبات حقانیت ایران هسته‌ای در کنار مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده و دولتمردان نیز به دنیا ثابت کرده‌اند که ایران‌هراسی هرگز در افکار عمومی جهان جای ندارد.
محمودی با بیان اینکه ایران در تمام زمینه‌های علمی و دفاعی می‌تواند در منطقه الگوساز باشد، خاطرنشان کرد: آشنایی نسل پس از انقلاب با اهداف و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس وظیفه ماست.
وی در ادامه به قیام حضرت امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی (ره) با اتکا به حقانیت تفکر الهی خود قیام کرد تا نظام مردم‌سالاری دینی را ایجاد کند و فرزندانی تربیت کرد که امروز متولیان نظام اسلامی هستند.
فرماندار شفت به برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد و سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان اشاره و به تشریح نکاتی در زمینه برگزاری برنامه‌های مراسم روزهای سوم و چهاردهم خرداد پرداخت.
وی سالروز ارتحال آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان که مصادف با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است، را گرامی نگه داشت.
به گزارش فارس، در پایان جلسه مذکور از فعالان برگزاری اردوهای راهیان نور شفت قدردانی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد