صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم ششمین سالروز ارتحال آیت‌الله العظمی بهجت(ره) در فومن +تصاویر

یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره) گفت: آیت الله بهجت(ره) بر استغفار تاکید داشتند و باید از کارهای خوب و بد نیز استغفار کرد. حجت الاسلام والمسلمین محمد روحی، یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره)، ۲۴ اردیبهشت در ششمین  سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره) که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله بهجت(ره) همواره از بکارگیری کلمه […]

کد خبر : 16584 | 9:42 ق.ظ | ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۴

ur5jxiax

یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره) گفت: آیت الله بهجت(ره) بر استغفار تاکید داشتند و باید از کارهای خوب و بد نیز استغفار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد روحی، یکی از شاگردان آیت الله بهجت(ره)، ۲۴ اردیبهشت در ششمین  سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بهجت(ره) که در مسجد بالامحله فومن برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله بهجت(ره) همواره از بکارگیری کلمه «من»، خودنمایی و فخرفروشی خودداری می کردند که این ویژگی، بزرگترین شاخصه یک عالم ربانی است.

وی مومن بودن را یکی از صفات خدایی دانست و افزود:  مومن آینه مومن و آینه مومن، خداوند است.

حجت الاسلام روحی خاطرنشان کرد: آیت الله بهجت(ره) بر استغفار تاکید داشتند و باید از کارهای خوب و بد نیز استغفار کرد.

شاگرد آیت الله بهجت(ره) با یادآوری اینکه ایشان دارای چشم برزخی بودند، تصریح کرد: ترک معصیت و نماز اول وقت از سفارشات مداوم ایشان بوده و ایشان لازمه گناه نکردن را مراقبت از خود در هر لحظه می دانستند.

این کارشناس دینی به ارتباط نزدیک این عالم ربانی با امام زمان(عج) اشاره و عنوان کرد: ایشان در پاسخ به ارتباط با امام زمان(عج) می فرمودند «نمی گویم که با امام زمان(عج) ارتباط ندارم».

حجت  الاسلام روحی افزود: آیت الله بهجت(ره) فردی سیاسی و بدنبال سیاست نبوده با این حال مقامات کشوری از مدد ربانی ایشان بهره مند می شدند.

وی با اشاره به رجوع  مقام معظم رهبری پس از قبول رهبریت نزد ایشان، ادامه داد: آیت الله بهجت(ره) در این دیدار فرمودند «مسئولیت سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مطمئناً خداوند و ائمه(ع)، شما را در این راه تنها نخواهند گذاشت».

شاگرد آیت الله بهجت(ره) در خاتمه با یادآوری اینکه این عالم ربانی همواره از زبان دیگران به نقل سخن می پرداخت، یادآور شد: ایشان در راه خدا گام برمی داشتند که مبتنی بر هدایت بوده است.

به گزارش ایسنا، استاندار گیلان، نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولین این شهرستان در مراسم حضور داشتند.

bnblg5m4

۰t3ir52l

yqved89d

vh372wpu

qqyjs1y0

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد