صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مبعث روز نجات بشریت از ضلالت و جهالت است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با روحانیون، مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در روز مبعث گفت: روز مبعث، روز نجات بشریت از ضلالت و جهالت است. آیت الله محمدعلی امینیان در دیدار با روحانیون، مسئولان و خانواده های معظم شهدا که به مناسبت جشن مبعث صبح شنبه […]

کد خبر : 16595 | 10:36 ق.ظ | ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۴

آیت‌اله مختار امینیان

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با روحانیون، مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در روز مبعث گفت: روز مبعث، روز نجات بشریت از ضلالت و جهالت است.

آیت الله محمدعلی امینیان در دیدار با روحانیون، مسئولان و خانواده های معظم شهدا که به مناسبت جشن مبعث صبح شنبه برگزار شد،  این روز را روز هدایت بشر به انسانیت دانست و اظهار کرد: حضرت رسول(ص) با رسالت خویش درصدد تکمیل مکارم اخلاقی و تهذیب نفوس انسان برای نجات هدایت انسان ها به‌ سوی خداوند مبعوث شدند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه پیامبر اسلام با رسالت خود مهربانی و محبت را به بشریت ارمغان آورد افزود: بعضی از انسان‌ها با کج فهمی درصدد تخریب اندیشه ناب محمدی در دنیای امروز هستند.

وی جنایت استکبار به‌ ویژه آمریکا را در حمایت از بمباران مردم مظلوم یمن توسط دولت وهابی عربستان نشانه‌ای از تفکرات ابوسفیان‌ها و ضربه زدن به اسلام برشمرد و افزود: در صدر اسلام نیز ابولهب های زمانه قصد نابودی اسلام از طریق جنگ‌های متعدد را داشتند اما راه به‌ جایی نبردند و امروز نیز استکبار نمی‌تواند با کشتار مسلمانان مظلوم و آزادی‌خواه منطقه به امیال شیطانی و تفرقه افکنی بین مسلمانان دست یابد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد