صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پرچم رژیم صهیونیستی در دانشگاه پیام نور آستارا به آتش کشیده شد

پرچم رژیم صهیونیستی به مناسبت روز نکبت در دانشگاه پیام نور بندر آستارا به آتش کشیده شد. به مناسبت روز نکبت؛ دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آستارا، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور در محوطه دانشگاه پیام نور این شهرستان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند. دانشجویان در این […]

کد خبر : 16612 | 10:22 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۴

پرچم رژیم صهیونیستی به مناسبت روز نکبت در دانشگاه پیام نور بندر آستارا به آتش کشیده شد.

به مناسبت روز نکبت؛ دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آستارا، پس از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور در محوطه دانشگاه پیام نور این شهرستان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

دانشجویان در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» انزجار و نفرت خود از استکبار جهانی بخصوص رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را اعلام کردند.

همچنین در این مراسم بیانیه بسیج دانشجویی در محکومیت جنایت های چند ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین قرائت شد.

حامد شیخ وردی پور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر آستارا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌ نور آستارا و کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای و به مناسبت سالروز تاسیس رژیم جعلی پرچم این رژیم توسط دانشجویان به آتش کشیده شد.

وی با بیان اینکه تاسیس رژیم صهیونیستی از سیاه ترین روزهای تاریخ است، افزود: روز نکبت روزی که در آن جنایتکارترین کشور دنیا و لکه ننگ بشریت تاسیس شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر آستارا این روز را روایتگر بیش از نیم قرن جولان تفاله های شیطان بزرگ در پاک ترین سرزمین های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی، این فرزند نامشروع روباه پیر انگلیسی بیش از نیم قرن به پشتوانه مزدوری و ناموس فروشی سران مرتجع و سازش کار عرب و معراج رسولان را به لوث نجاست خود آلوده و اگر نبود ایستادگی و مبارزه جانانه جوان مردان مقاومت در حزب الله و حماس و جهاد اسلامی  و جنبش روح مقاومت در حکومت های حامی مقاومت چون ایران و سوریه، این غده سرطانی بر تمام مقدرات امت رسول خدا مسلط می شد.

شیخ وردی پور گفت: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بندر مرزی آستارا ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از رژیم صهیونیستی و به آتش کشیدن پرچم نامشروع آن بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیمان می بندیم تا آخرین قطره خون خود مدافع مظلومان جهان و مردم مظلوم فلسطین هستیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد