صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” در رشت برگزار می‌شود

همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” همزمان با یوم‌الله سوم خرداد در رشت برگزار می‌شود. همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” توسط بسیجیان استان گیلان به منظور تکریم ۸سال فرماندهی سپاه قدس استان گیلان و رشادت‌های سردار  جانباز هامون محمدی در دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) رشت برگزار می‌شود. در این […]

کد خبر : 16616 | 8:41 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۴

هامون محمدی

همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” همزمان با یوم‌الله سوم خرداد در رشت برگزار می‌شود.

همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” توسط بسیجیان استان گیلان به منظور تکریم ۸سال فرماندهی سپاه قدس استان گیلان و رشادت‌های سردار  جانباز هامون محمدی در دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) رشت برگزار می‌شود.

در این همایش بسیجیان استان گیلان همزمان با سوم خرداد از مقام ایثارگی و مجاهدت خالصانه سردار هامون محمدی تجلیل و همزمان جشن روز پاسدار و روز جانباز به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) برگزار می‌شود.

خاطره گویی، پخش کلیپ و گردهمایی بسیجیان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر  مرکز گیلان از برنامه‌ها همایش استانی “خداقوت فرمانده بسیجی” در مسجد فاطمه‌ازهرا(س) رشت است.

این مراسم از نماز مغرب و عشا روز شنبه دوم خرداد ۹۴ در مسجد فاطمه‌زهرا(س) به آدرس میدان نیروی دریایی رشت برگزار می‌شود و جمع کثیری از فرماندهان، بسیجیان و رزمندگان گیلانی در این مراسم حضور می‌یابند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد