صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای نقاشی ۲۶ متری «یاد یار» به مناسبت ۲۶ اُمین سالگرد ارتحال امام (ره) در رشت

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از اجرای نقاشی روی پارچه به طول ۲۶ متر به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد. نقی علیزاده خطیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این نقاشی با عنوان «یاد یار» و به همت کودکان ونوجوانان شهر رشت در روز ۱۲ […]

کد خبر : 16619 | 9:45 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۴

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان از اجرای نقاشی روی پارچه به طول ۲۶ متر به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

نقی علیزاده خطیبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این نقاشی با عنوان «یاد یار» و به همت کودکان ونوجوانان شهر رشت در روز ۱۲ خرداد و در آستانه فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) کشیده می شود.

وی افزود: اجرای این نقاشی ۲۶ متری که در مرکز شماره ۱ کانون واقع در پارک شهر رشت انجام می شود یکی از چند برنامه فرهنگی کانون پرورش فکری با عنوان «یاد یار» است که به طور همزمان در ۳۱ مرکز کانون در سراسر استان اجرا می شود.

علیزاده در ادامه به اجرای مسابقه ادبی «دلنوشته هایی برای امام» و معرفی نرم افزار چند رسانه ای «خط امام» اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با شخصیت امام راحل و زندگی ایشان برگزار می شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با ۳۱ مرکز ثابت، ۴ مرکز پستی و ۱ مرکز سیار روستایی در استان گیلان مشغول به فعالیت است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد