صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دومین نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ماسال

فرماندار شهرستان ماسال خواستار نقش آفرینی موثرتر نهادهای آموزشی در شناساندن ابعاد شخصیتی امام راحل عظیم الشأن به جوانان شد. به گزارش ایرنا، محمود قاسم نژاد در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ماسال، با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت امام تصریح کرد: این که چنین شخصیتی در حوزه و بدون داشتن عوامل […]

کد خبر : 16661 | 8:44 ق.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۴

قاسم نژاد ماسال 15

فرماندار شهرستان ماسال خواستار نقش آفرینی موثرتر نهادهای آموزشی در شناساندن ابعاد شخصیتی امام راحل عظیم الشأن به جوانان شد.

به گزارش ایرنا، محمود قاسم نژاد در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان ماسال، با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت امام تصریح کرد: این که چنین شخصیتی در حوزه و بدون داشتن عوامل قدرت دنیوی با اتکای به خداوند متعال توانست با پیروزی انقلاب اسلامی چنین اتفاق بزرگی را در تاریخ رقم بزند، یک امر عادی محسوب نمی شود و لازم است با برگزاری مراسمات مناسب در این ایام، ابعاد و ویژگی های شخصیت حضرت امام به عموم مردم به ویژه جوانان شناسانده شود.

وی ادامه داد: نهادهای آموزشی مانند دانشگاه ها و آموزش و پرورش در شناساندن افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) به نسل جوان باید نقش بسیار حیاتی را ایفا کنند و مشارکت تشکل های دانشجویی در این برنامه ها می تواند راهگشا باشد.
وی با بیان اینکه پایه گذاری نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید از درایت حضرت امام نشات گرفته ، خواستار حضور پررنگ تر نهادهای انقلابی شهرستان در این ایام شد .
فرماندار ماسال حضور مشتاقان و زوار حرم در سالروز ارتحال امام در حرم آن حضرت را نشان از ارادت و علاقه مردم به ایشان دانست و تاکید کرد: باید با همکاری و همدلی ادارات شهرستان زمینه حمایت و پشتیبانی مناسب از کاروان های پیاده و سواره حضرت امام فراهم شود.
فرماندار ماسال همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: حماسه سوم خرداد پس از مقاومت جانانه شهدا و رزمندگان اسلام ، جزو اولین پیروزی های بزرگ در جنگ تحمیلی است و اگر جانفشانی ها و ایثار آنان نبود، امروز ما نمی توانستیم با امنیت و آرامش کامل به زندگی خود ادامه دهیم.
قاسم نژاد ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر فرصت مناسبی است تا ضمن قدردانی و یادآوری جانفشانی های رزمندگان اسلام ، بتوانیم زمینه نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فراهم کنیم.
حجت الاسلام سید شفیع شفیعی مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ماسال نیز در این جلسه با اشاره به شاخص بودن شخصیت حضرت امام بعد از معصومین و در ۱۴۰۰ سال گذشته خاطرنشان کرد: این که یک عالم شیعه بتواند با دست خالی حکومتی ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کند، یک معجزه است.
وی افزود: امروز نیز نظام اسلامی با تأسی از اندیشه ها و سیره حضرت امام همواره در کنار مظلومان جهان و در مقابل ظالمین می ایستد و همین امر موجب قدرت نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: سربلندی و اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون افکار و اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) و خون شهدا هستیم و در همین راستا باید سعی کنیم اندیشه حضرت امام را به خوبی به جوانان بشناسانیم.
چهاردهم خردادماه سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و همه ساله، خیل عظیمی از عاشقان روح الله، به صورت پیاده و سواره، برای تجدید عهد با خمینی کبیر، به زیارت حرم آن امام می روند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد