صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سوم خرداد

حماسه عظیم فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ نقطۀ عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان و صحنه درخشانی از پیوند امت با ولایت بود که صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و حمیّت دینی و غیرت اسلامی ملت ایران را زبانزد عام و خاص کرد. سوم خرداد روز سرنوشت‌سازی در […]

کد خبر : 16666 | 7:59 ق.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۴

شورا26

حماسه عظیم فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ نقطۀ عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان و صحنه درخشانی از پیوند امت با ولایت بود که صلابت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند و حمیّت دینی و غیرت اسلامی ملت ایران را زبانزد عام و خاص کرد. سوم خرداد روز سرنوشت‌سازی در روند جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس ملت ایران به شمار می‌رود که با تغییر موازنه قدرت به نفع رزمندگان اسلام، توانایی رژیم بعث عراق و حمایت‌های همه جانبه و فراگیر استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی را مورد تردید جدی قرار داد. تداوم دلاوری های فرزندان این آب و خاک پس از آزادسازی خرمشهر و بیرون راندن تدریجی اشغالگران و متجاوزین بعثی از سرزمین مقدس ایران نه تنها آرزوی شوم استکبار جهانی در سقوط نظام جمهوری اسلامی را برآورده نساخت بلکه با سربلندی ملت ایران در این جنگ نابرابر، فرهنگ مقاومت و پایداری فرزندان حضرت امام خمینی (ره) به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

در شرایط خاص امروز، دشمنان کینه‌ توز و قسم‌ خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که ملت حماسه‌ساز و همیشه در صحنه ایران با تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت، یکپارچگی و عزم و اراده انقلابی خود را همچون هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با تهدیدات دشمن، در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته و مقتدرانه از آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی دفاع خواهند نمود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت سوم خرداد روز ملی مقاومت، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان و حماسه سازان فتح خرمشهر را گرامی داشته، تداوم مجاهدت رزمندگان اسلام در افتخارآفرینی فرزندان امروز ایران اسلامی در عرصه ملی و بین الملل را در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌داند و سربلندی و سرفرازی ملت بزرگ ایران را از خداوند متعال مسئلت می نماید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد