صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش سایبری موزه عکس ۸ هزار شهید گیلان

مدیر موزه عکس ۸ هزار شهید استان گیلان گفت: همایش سایبری موزه عکس ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با محوریت ارتش سایبری برگزار می‌شود. سجاد اصغری با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همایش سایبری موزه عکس ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با محوریت […]

کد خبر : 16682 | 12:19 ب.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۴

شهید51

مدیر موزه عکس ۸ هزار شهید استان گیلان گفت: همایش سایبری موزه عکس ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با محوریت ارتش سایبری برگزار می‌شود.

سجاد اصغری با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همایش سایبری موزه عکس ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با محوریت ارتش سایبری برگزار می‌شود.

وی سالروز فتح خرمشهر را یک روز ملی و از افتخارات ملت ایران دانست و گفت: در این روز ملت ایران دست به دست هم دادند تا مانع تهاجم دشمن شوند ولی امروزه جدا از جنگ‌های موسوم در جهان فضای نوین جنگ‌های سایبری مدخلی برای به رخ کشیدن توانمندی و ظرفیت بالای ارتش سایبری هر کشور است.

مدیر موزه عکس ۸ هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه جنگ نرم علیه ایران واقعیتی است که همه صاحب‌نظران به آن اذعان دارند اما ابزارهای این جنگ نرم چیست؟ ادامه داد: نقش رسانه‌های ایران در این تقابل آشکار چیست؟ رسانه ملی برای مقابله با این جنگ نرم رسانه‌ای چه تدبیری اندیشیده است؟ فضای سایبری ایران چه جایگاهی در این کارزار رسانه‌‌ای و سایبری دارد؟ راهکارها و راهبردهای مقابله با این جنگ سایبری چه می‌تواند باشد؟.

اصغری خاطرنشان کرد: کلیه علاقمندان می‌توانند نظرات خود را در بخش انجمن قلم موزه عکس ۸۰۰۰ شهید استان گیلان به آدرس www.mozeakseshohada.ir برای حضور در همایش ارسال کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد