صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در مساجد شهرستان فومن

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۲۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد فومن برگزار می‌شود. حسین شهیدزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: امام […]

کد خبر : 16684 | 12:35 ب.ظ | ۳۱ اردیبهشت , ۱۳۹۴

امام41

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۲۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

حسین شهیدزاده، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: امام راحل ارزش‌های معنوی اسلام را به صورت عملی در جامعه ما پیاده و اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن همانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان برگزار می‌کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: برگزاری مراسم عصری با شعر در سوگ آفتاب یکی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن است.

شهیدزاده با بیان اینکه انجمن‌های مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در این ایام برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کنند، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس خورشید در این ایام در فومن برگزار می‌گردد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به برگزاری محفل انس با قرآن با نام نوگلان قرآن اشاره کرد و افزود: این محافل توسط موسسات قرآنی و به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار می‌شود.

شهیدزاده با بیان اینکه ۲۴کانون فرهنگی و هنری در مساجد فومن فعال است گفت: همزمان با بیست و شمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) این کانون‌های برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتبی وصیت‌نامه امام خمینی(ره) در بین کتابخانه‌های شهر زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار می‌شود و به برندگان جوایزی اهدا می‌گردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد