صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار محمدی: اگر صد بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری را می‌پوشم

 فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان «خدا قوت فرمانده» با بیان اینکه دل ما برای رفقای شهیدمان تنگ شده است اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان شهید آرامش داشتیم.   سردار محمد عبدالله‌پور به حراست […]

کد خبر : 16705 | 8:00 ق.ظ | ۳ خرداد , ۱۳۹۴

خبرگزاری فارس: سردار محمدی در رشت تجلیل شد
 فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان «خدا قوت فرمانده» با بیان اینکه دل ما برای رفقای شهیدمان تنگ شده است اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان شهید آرامش داشتیم.

 

سردار محمد عبدالله‌پور به حراست از انقلاب اسلامی توسط سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: به امام (ره) قول دادیم تمام سختی‌ها را تحمل کرده و برای حفظ انقلاب پایداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه سردار هامون محمدی عطر رفقای شهیدمان را می‌دهد، تصریح کرد: پس از دوران رزمندگی تغییری در حوزه اعتقادی، پاسداری از نظام و حمایت از خط ولایت در محمدی ایجاد نشده است.

عبدالله‌پور متذکر شد: مسئولیت‌های بزرگی به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشته شده و بعضی از حوزه‌ها مانند دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به کسب رتبه برتر سپاه قدس گیلان بین سپاه‌های استانی در سال‌های متوالی در کشور اشاره کرد و گفت: نمره سردار محمدی در مدیریت ممتاز است.

وی ایجاد جامعه اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: ایجاد جامعه اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا می‌کند.

*اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری را می‌پوشم

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان نیز در مراسم مذکور با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پس از ۲۶ سال از جنگ تازه فهمیدیم برای هیچ ماندیم و ای کاش در همان اوج به شهادت می‌رسیدیم.

سردار هامون محمدی با تاکید براینکه هرگز لباس سبز پاسداری را با کسوت دیگری عضو نمی‌کنم، بیان کرد: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری سپاه را می‌پوشم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای شاخص‌های ویژه‌ای خواند و یادآور شد: پاسداران مردان روزهای سخت هستند و از امروز تازه پاسداری ما آغاز شده است.

محمدی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی به ما نیاز داشته باشد باید فرش زیر پای نظام باشیم، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوکر مردم است.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان به نظارت مستقیم ۴۰ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با وجود ۴۰ نماینده مقام معظم رهبری سپاه کمتر اشتباه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمدن و رفتن یک فرد تغییری در روند سپاه ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد کرد: کسی از بیرون نمی‌تواند برای سپاه تصمیم بگیرد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور بسیجیان شهر رشت با اهدای لوح از سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تجلیل کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد