صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






داشتن معرفت شرط پاسداری از حریم اسلام است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: دشمن‌شناسی و داشتن معرفت شرط پاسداری از حریم اسلام است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان «خداقوت فرمانده» اظهار کرد: سردار هامون محمدی در […]

کد خبر : 16734 | 2:28 ب.ظ | ۳ خرداد , ۱۳۹۴

مهدوی14

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: دشمن‌شناسی و داشتن معرفت شرط پاسداری از حریم اسلام است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان «خداقوت فرمانده» اظهار کرد: سردار هامون محمدی در کسوت پاسداری در دوران رزم و مقابله با فتنه موفق عمل کرده است.

وی خواستار توفیق پاسداری از حریم دین و پیروی از ولایت برای تمام مؤمنان شد و افزود: در دوره آخرالزمان مبارزه بین حق و باطل پیچیده‌تر می‌شود.

مهدوی با اشاره به ویژگی مرزداران از نگاه امام سجاد (ع)، تصریح کرد: دشمن‌شناسی و داشتن معرفت شرط پاسداری از حریم اسلام است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان دانایی، علم و بصیرت را از ویژگی‌های مرزداران خواند و بیان کرد: در فتنه سال ۸۸ که توسط خواص دنیاطلب ایجاد شد پاسدارانی مانند سردار محمدی با آن مقابله کردند.

وی با بیان اینکه فتنه هنوز تمام نشده است، یادآور شد: فتنه‌ای پیچیده‌تر را پیش‌رو داریم و نظام سلطه با پشتوانه افراد خودباخته داخلی برای نظام اسلامی حساسیت ویژه‌ای ایجاد کرده است.

مهدوی به ایستادگی مردان خوش‌سابقه و در دوران دفاع مقدس به میدان آمده برای دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پاسداران در دوره ویژه جنگ سیاسی و فتنه برای دفاع از حریم انقلاب ایستادند.

*فتنه سال ۸۸ میزان شناخت افراد است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، فتنه سال ۸۸ را میزان برای شناخت افراد دانست و خاطرنشان کرد: میزان مذکور را از دست نمی‌دهیم و آنها که در فتنه سال ۸۸ باختند باید پاسخ‌گو باشند.

وی ادامه داد: برخی برای رسیدن به مطامع دنیایی از فضاهای مذهبی استفاده می‌کنند و به این دلیل امام سجاد (ع) دعا کردند مرزداران اسلام با بصیرت باشند.

مهدوی یکی از خطرهای بزرگ در پاسداری و مرزداری را تجلی دنیا در ذهن افراد عنوان کرد و افزود: افراد اهل معامله پاسداران خوبی نیستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان با بیان اینکه خدایا دنیا را از ذهن مرزداران و فعالان حوزه دیپلماسی سیاسی و عزت کشور که مقابل دشمنان اسلام مذاکره می‌کنند، خارج کن، اظهار کرد: برخی خیال نکنند انتخابات نزدیک است و هر طور شده باید به توافق برسیم.

وی متذکر شد: بعضی مواقع انسان می‌بیند برخی برای اینکه فرآیند انتخابات را برای خود آماده کنند به‌دنبال توافق به هر قیمتی هستند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد