صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت‌پذیری مهم‌ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید در راه رضای خدا از هم پیشی بگیریم و ولایت‌پذیر باشیم، گفت: ولایت‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود. به گزارش فارس، بهروز جلایی در مراسم «یاد یادگاری خاکریزها» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای راهیان نور گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

کد خبر : 16738 | 8:52 ق.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۴

جلایی بهروز14

جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید در راه رضای خدا از هم پیشی بگیریم و ولایت‌پذیر باشیم، گفت: ولایت‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود.

به گزارش فارس، بهروز جلایی در مراسم «یاد یادگاری خاکریزها» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و بزرگداشت شهدای راهیان نور گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اظهار کرد: باید با دوری از دنیاطلبی در مسیر ارزش‌های شهدا گام برداریم.

وی، سوم خرداد را یکی از زرین‌ترین برگ‌های تاریخ دفاع مقدس خواند و افزود: ایثار برای خدا از خود گذشتن است و همه باید از این امر الگوبرداری کنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه باید در راه رضای خدا از هم پیشی بگیریم و ولایت‌پذیر باشیم، تصریح کرد: ولایت‌پذیری یکی از مهم‌ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود.

وی ایمان به خدا، بینش و آگاهی و ولایت‌پذیری، ایثار و شهادت‌طلبی را از جمله ویژگی‌های شهدا دانست و گفت: هدف از برگزاری مراسم‌های مذکور باید الگوپذیری از شهدا برای نسل امروز باشد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از خادمان راهیان نور تجلیل و از مستند یاد یادگاری خاکریزها رونمایی شد و یادمان دو شهید راهیان نور گیلان به نام محمدمهدی مقدم و نریمان مددی‌مژدهی توسط دانشجویان بسیجی امضا و به والدین آنها اهدا شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد