صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد شهرستان املش

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش ویژه برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد این شهرستان را تشریح کرد. مهدی نظرپاک در گفت‌وگو با ایسنا، اندیشه‌های امام خمینی (ره) را موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) با بینش الهی خود، هویت و کرامت […]

کد خبر : 16740 | 12:23 ب.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۴

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش ویژه برنامه‌های بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد این شهرستان را تشریح کرد.

مهدی نظرپاک در گفت‌وگو با ایسنا، اندیشه‌های امام خمینی (ره) را موجب احیای فرهنگ و هویت دینی ملت ایران برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) با بینش الهی خود، هویت و کرامت انسانی را در جهان احیا کرد، امروز ما موظفیم اندیشه و افکار والای امام خمینی (ره) را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز نیاز جامعه به‌ویژه نسل جوان بوده، تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) است، ادامه داد: در این راستا می‌طلبد هر یک از متولیان در حوزه مأموریت خود نسل جوان را نسبت به بیان اندیشه‌های امام (ره) آشنا کنند و این مهم مستلزم برنامه‌ریزی مشخص و جامع است.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش ارتحال امام خمینی (ره) را فرصت مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان دانست و اظهار کرد: سالروز ارتحال امام (ره) ایام مناسبی در بحث ولایت و تبیین آن در جامعه با محوریت جوانان است که باید از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورد.

وی با برشمردن نقش قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در پیروزی انقلاب اسلامی، آن را تأسی به قیام خونین عاشورا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل(ره) و با فریاد رسای (یا حسین، یا حسین) حماسه آفرید و حماسه‌ساز شد و کاخ شیشه‌ای طاغوت زمان را شکست.

نظرپاک در ادامه به اهم اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش برای برگزاری مراسم باشکوه ایام ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد ۴۲، اشاره کرد و افزود: همایش‌های سیاسی، تجلی بصیرت با محوریت اندیشه حضرت امام و مقام معظم رهبری با حضور روحانیون، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و چهره‌های تاثیرگذار منطقه در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی املش خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سوگواری، اعزام مبلغ و سخنرانی در مناطق مختلف شهری و روستایی، نصب بنر و پلاکارد در مساجد، میادین و معابر و برپایی ایستگاه صلواتی از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده است

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد