صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان رودبار

معاون فرماندار رودبار گفت: پشتوانه انقلاب اسلامی یک نظریه دینی است که این نظریه و گفتمان مبتنی بر جامعیت اسلام بوده که حضرت امام خمینی(ره) خود مجسم‌کننده جامعیت اسلام است. به گزارش ایسنا، علیرضا انصاری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان رودبار در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با اشاره به حوادث خردادماه، اظهار کرد: […]

کد خبر : 16742 | 12:47 ب.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۴

معاون فرماندار رودبار گفت: پشتوانه انقلاب اسلامی یک نظریه دینی است که این نظریه و گفتمان مبتنی بر جامعیت اسلام بوده که حضرت امام خمینی(ره) خود مجسم‌کننده جامعیت اسلام است.

به گزارش ایسنا، علیرضا انصاری، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان رودبار در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با اشاره به حوادث خردادماه، اظهار کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، ماه خرداد دربردارنده حوادث عظیمی است که ۱۵ خرداد سال ۴۲ یکی از آنهاست که در آن روز بذر انقلاب کاشته شد و در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به بار نشست.

انصاری با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را یک روز به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز دانست و درباره سالروز ارتحال امام، بیان کرد: ۱۴ خرداد سال ۶۸ که مقارن با ارتحال حضرت امام(ره) و وداع شکوهمند ایرانیان با رهبر و مقتدای خود است، هنوز یک رویدادی است که در جهان بی‌نظیر باقیمانده است.

وی خرداد پیش رو را به دلیل اینکه با نیمه شعبان مقارن شده خاص و قابل توجه دانست و در عین تاکید بر جشن و سرور در اعیاد شعبانیه بویژه نیمه شعبان، افزود: شایسته آن است که جشن‌های نیمه شعبان تا بعد از ظهر ۱۳ خرداد به پایان برسد و از ۱۴ خرداد مراسم‌ها رنگ و بوی سوگواری به خود بگیرد.

انصاری در ادامه تصریح کرد: پشتوانه انقلاب اسلامی یک نظریه دینی است که این نظریه و گفتمان مبتنی بر جامعیت اسلام بوده که حضرت امام خمینی(ره) خود مجسم‌کننده جامعیت اسلام است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودبار امام خمینی را شخصیتی چندبعدی و جامع دانست و در این خصوص، گفت: امام یک فقیه مسلم و برجسته است، اما فقط از دریچه فقه به اسلام نگاه نمی‌کند. امام هم فقیه بود، هم عارف بود و هم فیلسوف و سیاستمدار که برای هریک از وجوه شخصیتی حضرت امام می‌توان در سیره آن حضرت نمونه‌هایی جستجو کرد؛ مثلا پس از فتح خرمشهر که همه به تحلیل نظامی این رویداد پرداخته بودند امام فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد» که این جمله حاکی از نگاه عرفانی امام به یک رویداد نظامی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد