صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) در مساجد شهرستان آستارا

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در تمامی مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: در هر کدام از این آیین ها فرازی از وصیت نامه تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت کنندگان قرائت می شود.  به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی عصر سه شنبه […]

کد خبر : 16774 | 11:31 ق.ظ | ۶ خرداد , ۱۳۹۴

آستار  ۴۸۷

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در تمامی مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: در هر کدام از این آیین ها فرازی از وصیت نامه تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت کنندگان قرائت می شود.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم حاتمی عصر سه شنبه در جمع اعضای کمیته تبلیغات ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آستارا گفت: امام خمینی (ره) حقیقت متعالی و همیشه زنده در طول تاریخ بشریت است.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) رهبری بود که بر قلبهای مردم حکومت می کرد و همین امر رمز ماندگاری حضرت روح الله شد.

وی با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب منادی واقعی عزت و آزادگی برای جهانیان بود ، افزود : عصر ما ، عصر پیروی از راه و آرمانهای امام (ره) است و امروز هرچه در زمینه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی پیشرفت می کنیم همگی متاثر از اندیشه و اهداف مقدس امام خمینی (ره ) می باشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا بیان کرد: استقلال نظام اسلامی مدیون و مرهون امام راحل است و وظیفه همه ما این است که از دستاوردهای انقلاب و اندیشه ها و آرمان های امام راحل با جان و دل پاسداری کنیم.

حجت الاسلام حاتمی در ادامه از برگزاری آیین گرامیداشت شب ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ۸۷ مسجد آستارا خبر داد و بیان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با هیات امنای مساجد شهرستان با دعوت از سخنرانان برجسته یاد و خاطره حضرت امام (ره) گرامی داشته می شود.

وی افزود: در این آیین ها علاوه بر معرفی شخصیت متعالی حضرت امام خمینی (ره) بخشی از وصیت نامه مهم و تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای شرکت کنندگان خوانده می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا برگزاری عزاداری خیابانی را به عنوان محوری ترین برنامه سالروز ارتحال حضرت امام (ره) عنوان کرد و افزود: این عزاداری خیابانی ساعت ۱۱ از محل روبه روی سپاه تا مصلای نماز جمعه آستارا برگزار می شود.

وی دعوت از خوشنویسان آستارایی به منظور مشق جملات مقام معظم رهبری در وصف امام خمینی (ره) ، بیعت با رهبر انقلاب با ارائه دلنوشته های مختلف ادبی ، برگزاری مسابقه نقاشی و مسابقه پیامکی با محوریت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه های بخش اختتامیه عزاداری خیابانی در محل روبه روی مصلای نمازجمعه در روز ۱۴ خرداد عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد