صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش شعر «روح الله» با حضور شاعران غرب گیلان در شهرستان رضوانشهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام (ره) در این شهرستان خبر داد و بر ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی ایشان به جامعه امروز تاکید کرد. به گزارش فارس، علیرضا ملکی‌نژاد  در جلسه برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی‌ ـ‌ هنری بیست و ششمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اعضای کمیته […]

کد خبر : 16783 | 2:09 ب.ظ | ۶ خرداد , ۱۳۹۴

امام21

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر از برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام (ره) در این شهرستان خبر داد و بر ضرورت معرفی ابعاد شخصیتی ایشان به جامعه امروز تاکید کرد.

به گزارش فارس، علیرضا ملکی‌نژاد  در جلسه برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی‌ ـ‌ هنری بیست و ششمین سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: اعضای کمیته فرهنگی‌ ـ‌ هنری باید با برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این مناسبت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری در سطح جهان داشته است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوان‌شهر با اشاره به اینکه تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی با حضرت امام (ره) ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: مناسبت رحلت حضرت امام (ره) از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است با برنامه‌ریزی برای پاسداشت آن اقدام شود.

وی نقش کمیته فرهنگی و هنری را مهم ارزیابی کرد و افزود: لازم است با یک نگاه حداکثری به تمام شخصیت حضرت امام (ره) توجه کنیم و با برنامه‌ریزی در نشست‌های راهبردی، ابعاد شخصیتی ایشان به جامعه امروز معرفی شود.

ملکی‌نژاد تصریح کرد: امام خمینی (ره) ارزش‌های معنوی را در جامعه به‌صورت عملی پیاده و چهره اسلام ناب محمدی (ص) را نمایان کرد و با تدبیری عارفانه سکان انقلاب اسلامی و ولایت مسلمانان جهان را پس از خود به مقام معظم رهبری سپرد تا انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از آسیب‌ها مصون بماند.

وی با اشاره به اینکه اکنون وظیفه ماست تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری شخصیت والای امام (ره) را به جوانان و نوجوانان بشناسانیم، یادآور شد: در این مراسم‌ها باید از ظرفیت‌های جوانان استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوان‌شهر از اجرای همایش شعر با حضور شاعران غرب گیلان، مسابقه از متن وصیت‌نامه امام (ره) و تهیه بروشور در این شهرستان خبر داد.

وی فعال شدن مطبوعات محلی شهرستان با همکاری خبرگزاری‌ها و برپایی نمایشگاه عکس دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: مراسم ویژه ارتحال امام (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در صبح روز ۱۲ خرداد‌ماه در رضوان‌شهر برگزار می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد