صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۸۶۰۰ زائر به حرم مطهر حضرت امام (ره) از استان گیلان

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام ۸ هزار و ۶۰۰ نفر به صورت کاروان سواره به حرم امام راحل (ره) از این استان خبر داد. به گزارش فارس، عباس بایرامی در جریان همراهی کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) از گیلان اظهار کرد: اعزام کاروان زائران حرم امام (ره) به صورت سواره و […]

کد خبر : 16789 | 9:49 ق.ظ | ۷ خرداد , ۱۳۹۴

بایرامی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام ۸ هزار و ۶۰۰ نفر به صورت کاروان سواره به حرم امام راحل (ره) از این استان خبر داد.

به گزارش فارس، عباس بایرامی در جریان همراهی کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) از گیلان اظهار کرد: اعزام کاروان زائران حرم امام (ره) به صورت سواره و پیاده برنامه‌ریزی شده است.

وی به حرکت زائران سواره حرم امام (ره) در عصر ۱۳ خرداد ماه جاری از گیلان اشاره کرد و افزود: سال جاری ۸ هزار و ۶۰۰ نفر به‌صورت سواره به حرم امام (ره) اعزام می‌شوند.

بایرامی حضور کاروان زائران مذکور در تهران را صبح روز ۱۴ خرداد ماه جاری اعلام کرد و گفت: بسیاری از مردم و گروه‌های مختلف به غیر از کاروان سواره به صورت خودجوش به طرف حرم مطهر امام (ره) حرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) حرکت خود را از روز پنجم خرداد ماه جاری از مصلای امام خمینی (ره) رشت آغاز کرده است، تصریح کرد: مدت ۲۵ سال است کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) برای حضور در مراسم ۱۵ خرداد ماه از گیلان اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای حرکت کاروان حرم امام (ره) توسط کمیته‌های بهداشت، امنیت و ایمنی، فرهنگی، روابط عمومی، نقلیه و … برای اعزام کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) انجام شده است.

بایرامی با اشاره به اینکه کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) مدت ۱۰ شب در مسیر است، خاطرنشان کرد: ۱۳ خرداد ماه جاری کاروان مذکور به تهران می‌رسد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) در مسجد بلال صدا و سیمای تهران خبر داد و یادآور شد: برنامه‌های مذکور به همت هیئت رزمندگان گیلانی‌های مقیم تهران و صدا و سیما تدارک دیده شده است.

وی تعداد زائران پیاده حرم امام (ره) از گیلان را ۳۱۳ نفر دانست و اظهار کرد: تعداد زائران به نیت یاران امام زمان (عج) است.

بایرامی با بیان اینکه عوامل اجرایی کاروان مذکور را همراهی می‌کنند، یادآور شد: در مجموع ۵۰۰ نفر با کاروان زائران پیاده حرم امام (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد