صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) استان گیلان/ برگزاری پنج برنامه محوری

 نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان برای جمع بندی نهایی برنامه‌ها، پنج‌شنبه ۷ خرداد در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست از شکل‌گیری کمیته‌های هشت‌گانه ستاد و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه خبرداد و گفت: در ۱۶ شهرستان و ۲۷ بخش، ستاد […]

کد خبر : 16800 | 9:07 ب.ظ | ۷ خرداد , ۱۳۹۴

IMG_1063

 نشست ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گیلان برای جمع بندی نهایی برنامه‌ها، پنج‌شنبه ۷ خرداد در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری گیلان برگزار شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست از شکل‌گیری کمیته‌های هشت‌گانه ستاد و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه خبرداد و گفت: در ۱۶ شهرستان و ۲۷ بخش، ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) تشکیل شده که پیش‌بینی برگزاری ۸۶ مراسم رسمی، حاصل نشست‌های برگزار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه ۲۶ ویژه برنامه در ۲۶ بقعه شاخص استان برگزار می‌شود، افزود: پنج برنامه محوری بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری دو برنامه محوری با سخنرانی آیت الله سعیدی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر رشت خبرداد و گفت: صبح روز ۱۴ خرداد مراسم بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) و غروب همان روز پس از نماز مغرب و عشاء مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد در حسینیه حضرت اباالفضل شهدای گمنام برگزار می‌گردد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای بزرگداشت جانباز شهید آیت الله احسانبخش و قیام خونین ۱۵ خرداد نیز سه برنامه محوری در شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا «تولم شهر» و رودبار برگزار می‌شود، اظهار داشت: صبح روز ۱۵خرداد مراسم بزرگداشت یاد وخاطره شهدای ۱۵ خرداد با محوریت شهید حجت الاسلام و المسلمین سید یونس رودباری اولین شهید انقلاب اسلامی، با سخنرانی یک چهره کشوری و با حضور مسئولین و مردم استان در شهرستان رودبار برگزار خواهد گردید.

IMG_1069

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مسئولیت دو کمیته تبلیغات و مراسم ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) استان به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان سپرده شده است، گفت: اقلام تبلیغی استانی از جمله بنر، پوستر، لوح های فشرده نظیر نرم افزار «ستاره آفاق» تولید استان با امکان جستجو در آثار حضرت امام(ره) و نرم افزار چند رسانه‌ای «خط امام» تولید و آماده توزیع است.
وی با اشاره به تقارن جشن میلاد امام زمان(عج) و سالروز بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر برگزاری یادمان و تبیین ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد سال جاری، اظهار داشت: با توجه به رویکرد ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، روز میلاد حضرت ولیعصر (عج) ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین شاخص های انقلاب مهدوی و تطبیق آن با انقلاب خمینی(ره) دارد.
حجت الاسلام والمسلمین اشجری با تاکید به برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه استان و بیان فلسفه انتظار و غیبت از دیدگاه‌های حضرت امام(ره)، گفت: چراغانی میادین و خیابان‌ها به مناسبت شب نیمه شعبان در سطح شهرها انجام خواهد شد.
وی در پایان سخنانش بر لزوم جمع‌آوری و ثبت آثار مکتوب، صوتی و تصویری به جا مانده از آیت الله شهید احسانبخش تاکید نمود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) استان گفت: تمام تلاش اعضای ستاد این است که برنامه‌ها در ۱۴ و ۱۵ خرداد در سطح استان به شکل مردمی برگزار گردد.
محمد احمدی‌پور تسهیل در برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام(ره) و یوم الله ۱۵ خرداد را وظیفه ذاتی مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دانست و افزود: برگزاری مراسم برای حضرت امام(ره)، پاسداشت نظام، اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی برگزاری پنج مراسم محوری در استان را نشانه جدیت و عزم اعضای ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) گیلان دانست و اظهار داشت: در سال جاری کمیت و کیفیت کاروان پیاده زائران حرم مطهر حضرت امام(ره) استان گیلان نسبت به دیگر استان‌ها نمود و جلوه بیشتری دارد.

IMG_1062

IMG_1057

IMG_1067

IMG_1066

IMG_1075

IMG_1079

IMG_1074

IMG_1070

IMG_1072






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد