صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






موتورسواران حرفه ای گیلان عازم مرقد مطهر امام راحل شدند +تصاویر

کاروان موتورسواری حرفه ای سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان متشکل از ۲۰موتور سوار حرکت خود را به مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز کرد. سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان در حاشیه اعزام این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کاروان موتورسواری پس از گلباران مزار شهدای تازه […]

کد خبر : 16814 | 5:56 ب.ظ | ۷ خرداد , ۱۳۹۴

۰۴v147q6rp0

کاروان موتورسواری حرفه ای سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان متشکل از ۲۰موتور سوار حرکت خود را به مرقد مطهر امام خمینی (ره) آغاز کرد.

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان در حاشیه اعزام این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این کاروان موتورسواری پس از گلباران مزار شهدای تازه آباد رشت، حرکت خود را به سمت مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب آغاز کردند.

سعید علیپور اظهار کرد: موتورسواران گیلانی عصر فردا جمعه با کاروان موتورسواران سراسر کشور با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های آن امام همام تجدید پیمان می کنند.

وی ادامه داد: همچنین کاروان ۱۵ نفره دوی صحرانوردی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز صبح روز شنبه ۹ خرداد ماه جاری از ورزشگاه شهید عضدی رشت به سمت مرقد امام خمینی حرکت خواهند کرد تا در مراسم ۱۴ خرداد حضور یابند.

شایان ذکر است؛ حرکت کاروان ۵۰۰ نفره پیاده مرقد مطهر امام خمینی (ره) روز سه شنبه هفته جاری با عنوان یاوران میرزا، رهروان ولایت از استان گیلان آغاز شد و این کاروان طی مدت ۱۰ شب در مسیر حرکت هستند و سیزدهم خردادماه جاری به تهران می رسند و روز چهاردهم خردادماه، با حضور در حرم مطهر امام راحل، با آرمان های خمینی کبیر تجدید عهد کرده و میثاقی دوباره با ارزش های انقلاب و ولایت می بندند.

در مراسم بدرقه کاروان موتورسواری حرفه ای سازمان بسیج ورزشکاران استان گیلان، جمعی از مسوولان ورزش استان و بسیج حضور داشتند.

IMG_0150

IMG_0167

IMG_00731

IMG_0172

IMG_0179

IMG_0190






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد