صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استادحوزه علمیه قم: روحیه خودباوری ارمغان امام خمینی (ره) به ملت است

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: تقویت روحیه خودباوری از برکات نهضت امام خمینی (ره) به ملت بود که اکنون این خوداتکایی موجب اقتدار ایران اسلامی در جهان شده است.  به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی فلاحتی روز یکشنبه در بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در مرکز آموزشی درمانی […]

کد خبر : 16864 | 4:12 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۴

استاد حوزه و دانشگاه قم گفت: تقویت روحیه خودباوری از برکات نهضت امام خمینی (ره) به ملت بود که اکنون این خوداتکایی موجب اقتدار ایران اسلامی در جهان شده است.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی فلاحتی روز یکشنبه در بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در مرکز آموزشی درمانی الزهرا رشت افزود: با بذر خودباوری که امام راحل بین ملت ایران پاشید، مردم دیگر چشم به دیگران نمی دوزند و با توان و اتکا به خود قله های پیشرفت را طی می کنند.

وی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران با پیشرفت ها و توانمندی های خود توانسته با قدرت در تمامی عرصه های جهانی حضور یابد.

حجت الاسلام فلاحتی با بر شمردن ویژگی های بارز حضرت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: ایمان به راهی که در مسیرش قرار داشت ، عدالت و تقوی در راه ، شناخت موانع راه و خیرخواهی و دلسوزی از جمله ویژگی های امام راحل بود که همین خصایص موجب ماندگاری نهضت اش شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حرکت های بیداری در دنیا تصریح کرد: امروز در تمام کشورهای اسلامی امام خمینی (ره)، به عنوان الگوی بیداری شناخته شده است.

وی در ادامه به پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف علمی ، پزشکی و … اشاره و اظهار کرد: ایران در سایه همه تحریم ها ، فشارها و مشکلات توانست به این بالندگی دست یابد.

این استاد حوزه و دانشگاه از قم با بیان این که ملت ایران در برابر همه تحریم ها ایستاده ، خاطر نشان کرد: صبر و ایستادگی ملت ایران جهانیان را به شگفتی درآورده است.

بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با حضور جمعی از مسوولان و کارکنان این دانشگاه برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد