صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کوهنوردان گیلانی یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشتند

کوهنوردان گیلانی با صعود به قله الوند همدان یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند . به گزارش ایرنا، کوهنوردان شهرستان لنگرود استان گیلان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد درگذشت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) به قله الوند همدان صعود کردند . در این صعود یکروزه ، هشت کوهنورد گیلانی موفق شدند […]

کد خبر : 16866 | 4:16 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۴

کوهنوردان گیلانی با صعود به قله الوند همدان یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند .

به گزارش ایرنا، کوهنوردان شهرستان لنگرود استان گیلان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد درگذشت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) به قله الوند همدان صعود کردند .

در این صعود یکروزه ، هشت کوهنورد گیلانی موفق شدند با شعار لبیک یا امام روح الله به قله سه هزار و ۴۲۸ متری الوند همدان صعود کنند .

کوهنوردان شهرستان لنگرود ضمن صعود به قله الوند همدان ، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند .

علاوه بر صعود کوهنوردان گیلانی به قله الوند همدان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) ، تعدادی از ورزشکاران گیلانی در قالب گروه موتورسواری و دوی پیاده روی به سمت مرقد مطهر حضرت امام (ره) حرکت کردند تا با شرکت در مراسم های ارتحال ، با آرمان های آن امام همام تجدید میثاق کنند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد