صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش «مهدویت و امام (ره)»/ امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی .ص

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو اندیشه امام (ره) را در راستای احیای اسلام عنوان کرد و گفت: امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست در همایش «مهدویت و امام (ره)» در محل سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار […]

کد خبر : 16869 | 4:21 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۴

یزدان‌پرست ۴۵

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو اندیشه امام (ره) را در راستای احیای اسلام عنوان کرد و گفت: امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی یزدان‌پرست در همایش «مهدویت و امام (ره)» در محل سالن اجتماعات بانک صادرات این شهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: آینده بشریت در دست صالحان و بندگان شایسته الهی است.

وی راستگویان را بندگان شایسته خداوند و وارثان زمین مطرح کرد و افزود: نخستین فعالیت وارثان احیای دین الهی در زمین است.

یزدان‌پرست افکار و اندیشه امام (ره) در راستای احیای اسلام خواند و بیان کرد: امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر است.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو با بیان اینکه حرکت امام (ره) در احیای اسلام دشمن را به وحشت انداخته است، تصریح کرد: دشمن با ایجاد داعش اقدام‌های ناشیانه و وحشیانه را دامن زده و این وضعیت چهره زشت آنها را آشکار کرده است.

وی ایجاد مشکلات اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی را برای خدشه‌دار کردن پیام امام (ره) عنوان کرد و گفت: دنیا متوجه شده، اسلام دین رحمت است.

یزدان‌پرست با اشاره به تهدید اروپا توسط داعش، خاطرنشان کرد: غرب علاقمند به از بین رفتن داعش است، اما با حمایت از این گروه می‌خواهد چهره اسلام را زشت نشان دهد.

مشاور فرهنگی وزیر نیرو، تجربه کردن تمام مسیرها توسط مردم را مقدمه‌ای برای ظهور خواند و یادآور شد: جامعه پس از تجربه تمام راه‌ها به طرف منجی اصلی بشریت بر می‌گردد.

وی با تاکید براینکه جامعه بشری تشنه ظهور نجات‌دهنده است، اظهار کرد: امام عصر (عج) احیاکننده دین الهی در جامعه محسوب می‌شود ضمن اینکه حیات طیبه و به کمال رسیدن انسان از جمله اهداف ظهور است.

یزدان‌پرست، جامعه بشری را تشنه برطرف کردن ظلم و بی‌دادگری در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز انسان‌ها با وجود تمام امکانات نسبت به معنویت احساس تشنگی می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو، انتقام از دشمنان را از اهداف ظهور امام عصر (عج) برشمرد و بیان کرد: برطرف کردن تمام اختلاف‌ها، کامل شدن عقل‌ها، رشد بسیار علوم در تمام بخش‌ها، پیروزی مسلمانان و رفاه و آسایش برای مردم از دیگر اهداف ظهور امام زمان (عج) است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد