صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طرح «تلاوت نور» نیمه خرداد در کانون‌های مساجد گیلان اجرایی می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از اجرای طرح «تلاوت نور» در کانون‌های مساجد سراسر استان خبر داد و بیان کرد: ثواب تلاوت قرآن کریم در این طرح به روح بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) اهدا می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: […]

کد خبر : 16878 | 2:36 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۴

قرآن14

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان از اجرای طرح «تلاوت نور» در کانون‌های مساجد سراسر استان خبر داد و بیان کرد: ثواب تلاوت قرآن کریم در این طرح به روح بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌ها، اهداف و نفس ملکوتی حضرت امام راحل که در هر لحظه نظام را قدرت می‌داد، گره خورده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن بیست‌وششمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) باید باشکوهتر از سال‌های گذشته و با حضور فعال اقشار مختلف مردم برگزار شود.

حجت‌الاسلام پورابراهیم به تشریح برنامه‌های کانون‌های مساجد در گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در بیش از ۵۰۰ باب از مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مراسم‌های مختلف فرهنگی و مذهبی جهت گرامیداشت این ایام برگزار می‌شود.

این کارشناس دینی از اجرای طرح تلاوت نور در کانون‌های مساجد سراسر استان خبر داد و بیان کرد: ثواب تلاوت قرآن کریم در این طرح به روح بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) اهدا می‌شود. این طرح با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به فعال کردن پایگاه‌های مجازی مرتبط با دبیرخانه با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد، گفت: خوشنویسان آستارایی نیز بخشی از دیوان حضرت امام(ره) را کتابت می‌کنند.

حجت‌الاسلام پورابراهیم با تأکید بر ضرورت برگزاری آیین‌ گرامیداشت ارتحال حضرت امام به صورت مردمی، خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام راحل را باید در زندگی اجتماعی خود وارد کنیم، زیرا مبانی و اصول انقلاب اسلامی در آن برای اقشار مختلف جامعه آمده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد